اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کفش های 35 میلیون تومانی یک فوتبالیست معروف +تصاویر



اخبار گوناگون - کفش های 35 میلیون تومانی یک فوتبالیست معروف +تصاویر

 این ستاره پرتغالی رئال مادرید در کنار بازیکنانی نظیر "لیونل مسی"، "نیمار" و "ژاوی" گران ترین استوک های دنیا را به پا می کند.

 این ستاره پرتغالی رئال مادرید در کنار بازیکنانی نظیر "لیونل مسی"، "نیمار" و "ژاوی" گران ترین استوک های دنیا را به پا می کند. او چندین جفت از استوک های نایک را در اختیار دارد که مجموع قیمت های آنها از مرز 35 میلیون تومان عبور می کند. مرد سال فوتبال جهان در سال 2013 گران ترین مجموعه استوک های فوتبال را در میان بازیکنان دنیا در اختیار دارد:

 

اخبار,اخبار گوناگون,کفش های 35 میلیون تومانی یک فوتبالیست معروف

 

اخبار,اخبار گوناگون,کفش های 35 میلیون تومانی یک فوتبالیست معروف

 

اخبار,اخبار گوناگون,کفش های 35 میلیون تومانی یک فوتبالیست معروف

 

 اخبار گوناگون - جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد 4میلیارد و 300میلیون تومانی به سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش(+تصاویر)




 اخبار ورزشی  - شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش

ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول سابقه به آتش کشیدن منزل اجاره‌ای خود را هم داشته و می‌توان آن را به همه شاهکارهای سوپر ماریو اضافه کرد.

به گزارش جام نیوز و به نقل از دیلی میل، به تازگی تصاویری از منزل سابق ماریو بالوتلی منتشر شده که نشان نمی‌دهد ولی در سال 2011 این خانه‌ اجاره‌ای را به آتش کشیده بود.

بالوتلی مقدار زیادی وسایل آتش بازی نزد خود درخانه نگهداری می‌کرد و بر اثر بی‌احتیاطی موجب آتش گرفتن آنان و سوختن سرویس بهداشتی و حمام منزل سابق خودشد.

صاحب‌خانه بالوتلی تمامی مبلغ 400 هزار پوند تعمیر خانه را از او گرفت و فردای اتمام کار بازسازی وی را مجبور به تخلیه خانه کرد. سوپر ماریو پس از این آتش سوزی تی‌شرت معروف خود با عنوان "چرا همیشه من؟" را بر تن کرد.

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز