اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشیش آمریکایی متهم به انتشار تصاویر مستهجن کودکان دستگیر شد



کشیش آمریکایی متهم به انتشار تصاویر مستهجن کودکان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: پلیس شهر بوستون آمریکا یک کشیش کاتولیک را به اتهام نگهداری و انتشار تصاویر مستهجن از کودکان در رایانه وی دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی "بوستون گلوب"، یک کشیش کاتولیک آمریکایی 39 ساله توسط پلیس شهر "بوستون" مرکز ایالت "ماساچوست" به اتهام داشتن تصاویر مستهجن از کودکان در سیستم رایانه ای خود دستگیر شد.

این کشیش کاتولیک که "اندرو اوربانیک" نام دارد، روز گذشته به مالکیت و انتشار تصاویر مستهجن متهم شد.

پلیس آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که هیچ کسی برای گزارش اینکه شخصا قربانی این کشیش شده باشد، با آنها تماس نگرفته است؛ تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این کشیش آمریکایی بعد از دو ماه تحقیق توسط گروه ویژه "جرایم اینترنتی علیه کودکان" و یگان "جرایم علیه کودکان" در اداره پلیس آمریکا دستگیر شده است.

اوربانیک شب گذشته را با قرار وثیقه 25 هزار دلاری که برایش تعیین شده است، در زندان سپری کرد و قرار است که امروز چهارشنبه در دادگاه بوستون حاضر شود.

بر اساس این گزارش انتظار می رود که اسقف اعظم بوستون بیانیه ای را با محور اتهام این کشیش صادر کند؛ اوربانیک کشیش وابسته به راهبان فرانسیسکان است./فارس


ویدیو مرتبط :
بزرگترین باندسایتهای مستهجن وسکسی درایران دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام باند انتشار تصاویر مستهجن کودکان


مقامات مسئول استرالیایی پنج نفر را در رابطه با یک باند اینترنتی انتشار تصاویر مستهجن کودکان که در سیدنی فعال بود، دستگیر کردند.

روزنامه شرق: مقامات مسئول استرالیایی پنج نفر را در رابطه با یک باند اینترنتی انتشار تصاویر مستهجن کودکان که در سیدنی فعال بود، دستگیر کردند.

مقامات ایالت «نیوساوث ولز» می‌گویند تحقیقات با استفاده از سرنخی از پلیس ایالت «کوئینزلند» درباره فعالیت‌های آن‌لاین یک مرد در ژوئن سال گذشته آغاز شد و به دستگیری سه مرد ٦١، ٥٠ و ٤٧ساله و زنی ٤٥ساله در اکتبر و نوامبر همان سال انجامید.

«لیندا هاولت»، سرپرست پلیس آگاهی نیوساوث ولز در یگان مبارزه با جرائم جنسی واحد سوءاستفاده از کودکان گفت: پنجمین متهم روز جمعه در محل کارش بازداشت شد. هاولت با بیان اینکه همه افراد مرتبط با این پرونده بازداشت شده‌اند، گفت: «این پنج نفر در زمان تحقیقات یکدیگر را نمی‌شناختند اما مشخص است اینترنت فضایی را فراهم می‌کند که افرادی با طرزفکرهای مشابه می‌توانند با یکدیگر آشنا شوند و در چنین فعالیت‌هایی شرکت کنند».

وی افزود: «خشنودیم که این گروه به‌ویژه همه افراد مرتبط دستگیر شده‌اند». این باور وجود دارد که این گروه به بیش از ١٠ قربانی احتمالی، در سنین کودکی و اوایل نوجوانی، از طریق زندگی شخصی خود این افراد، دسترسی داشته‌اند اما هاولت گفت به این قربانیان آسیبی نرسیده و آنها از اینکه هدف این افراد قرار گرفته‌اند، آگاه نبوده‌اند.

وی گفت: «می‌خواهم تأکید کنم که هیچ کودکی در مدت تحقیقات پلیس آسیبی ندیده است. ما هرگز این اجازه را نمی‌دادیم تحقیقات به جایی برسد که کودکی مورد آزار جنسی قرار گیرد».