اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشیش آمریکایی برگزاری راهپیمایی علیه اسلام را خواستاز شد



،

 اقدام جدید کشیش آمریکایی

 

در اقدامی گستاخانه و اهانت‌آمیز دیگر، كشیش آمریكایی كه پیشتر آتش كشیدن قرآنها را در روز 11 سپتامبر خواستار شده بود این بار برگزاری راهپیمایی علیه اسلام را خواستار شد.

 

به گزارش روزنامه‌ دارالخلیج چاپ امارات متحده‌ عربی، كشیش تری جونز كه از سوی روزنامه دارالخلیج " احمق فلوریدا" توصیف شد از طریق برخی رسانه‌های راستگرا و پستهای الكترونیكی اقدام به جمع آوری اعانه برای سفر به واشنگتن و ملاقات با اعضای كنگره كرد تا به اصطلاح خود آنها را از افزایش "خطر اسلام" آگاه سازد.

وی كه ظاهرا گستاخ‌تر از پیش به نظر می‌رسد اعلام كرد: «ما برای ادامه جنگی كه علیه اسلام به عنوان "دین خطر و خشونت" آغاز كرده‌ایم نیازمند كمك مالی هستیم تا با نمایندگان و اعضای سنای آمریكا دیدار و آنها را از غفلت بیدار كنیم.»

جونز در ادامه درخواست خود برای برپایی یك راهپیمایی ضداسلامی در سراسر آمریكا به منظور آنچه بیدار كردن كلیساها و دولتهای محلی نامید، را تكرار كرد و از پیروان احتمالی خود خواست تا ماهیانه با جمع‌آوری اعانه كتابهای وی كه به نام «اسلام از شیطان است» منتشر می‌شود خریداری و توزیع كنند و به این ترتیب مانع از گسترش اسلام در آمریكا شوند.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
اعتراف کشیش مسیحی درباره افتراء جامعه مسیحیت علیه اسلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر اظهارات جنجالی کشیش آمریکایی علیه اوباما



اظهارات کشیش آمریکایی علیه اوباما,کشیش آمریکایی

دردسر اظهارات جنجالی کشیش آمریکایی علیه اوباما

تد کروز درباره اظهارات اخیر پدرش گفت:من پدرم را دوست دارم. او یک کشیش است. او مردی با ایمان عمیق است و اظهاراتش درباره اوباما بیشتر شوخی بوده است.

سخنان جنجالی یک کشیش دست راستی امریکایی علیه اوباما مایه دردسر پسر سناتور او شده است.

 "تد کروز" سناتور جمهوریخواه از ایالت تگزاس از سخنان پدرش علیه اوباما تبری جست.

کروز 42 ساله سناتور جمهوریخواه و عضو جنبش تی پارتی از ایالت تگزاس، در مصاحبه روز جمعه خود با شبکه خبری سی ان ان از اظهارات اخیر پدرش که یک واعظ مسیحی تندرو است، تبری جست اما گفت که پدرش حرف هایی را که علیه اوباما زده ، شوخی کرده است.

"رافائل کروز " پدر تد کروز اخیرا در اظهار نظری گفته بود اوباما باید به شیکاگو و از آنجا به خانه اش در کنیا بازگردد.

این سخنان موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی و رسانه ها در پی داشت و زمینه ای برای تمسخر دست راستی های افراطی شده بود.

تد کروز اما در مصاحبه با سی ان ان از کسانی که به گفته او اظهارات پدرش را بهانه حمله سیاسی به او قرار داده اند به شدت انتقاد کرد و پدرش را مردی صریح و صادق دانست که این اظهارات را به شوخی بیان کرده است.

اوباما از پدری کنیایی تبار و مسلمان و مادری آمریکایی در شهر هاوایی ایالت فلوریدا متولد شده است و از نظر قانونی شهروند آمریکا محسوب می شود.

تد کروز درباره اظهارات اخیر پدرش گفت:" من پدرم را دوست دارم. او یک کشیش است. او مردی با ایمان عمیق است و اظهاراتش درباره اوباما بیشتر شوخی بوده است."

گفتنی است رافائل کروز پدر تد کروز سناتور جمهوریخواه آمریکایی یک کشیش دست راستی مورد علاقه جنبش محافظه کار تی پارتی آمریکا است و در کمپین های انتخاباتی پسرش فعالیت گسترده ای داشته است.

اظهارات صریح رافائل کروز در انتقاد از سیاست های اوباما همواره مورد استقبال رسانه ها و محافل محافظه کار آمریکایی بوده است اما این بار اظهارات او درباره بازگشت اوباما به خانه اش در کنیا دستاویز تمسخر بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ای آمریکا شده است.

گفتنی است ویدئوی سخنان رافائل کروز درباره اوباما روز پنج شنبه گذشته در وب سایت " مادر جونز" منتشر شد و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد . لیبرال های آمریکایی از این اظهارات به شدت انتقاد کرده و آن را نژاد پرستانه دانسته اند.

 پیشتر دونالد ترامپ تاجر مشهور و مجری تلویزیونی در آمریکا نیز در اظهاراتی مشابه اعلام کرده بود اوباما به دلیل اینکه متولد آمریکا نیست نباید رییس جمهور شود.

در واکنش به این اظهارات اوباما در سال 2011 گواهی تولد خود را در شهر هاوایی منتشر کرد.

برخی شخصیت ها و منتقدان محافظه کار رییس جمهوری آمریکا مساله آمریکایی بودن یا نبودن اوباما و نیز  مسلمان بودن پدرش و افکار شبه سوسیالیستی او را مورد انتقاد قرار داده و معتقدند با این تفاسیر اوباما شایستگی رهبری ایالات متحده آمریکا را ندارد.
 /عصر ایران