اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشور رویایی برای تحقق رویای دختر بچه آمریکایی



اخبار,اخبار گوناگون,تحقق رویا

 

اخبار گوناگون - کشور رویایی برای تحقق رویای دختر بچه آمریکایی

یک پدر آمریکا، برای آنکه رویای دختر بچه خود را تحقق بخشد کشوری خیالی در آفریقا تشکیل داده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه پنجم تلویزیون فرانسه، پیدایش کشور سلطنتی جدیدی در آفریقا، رویای یک دختر بچه آمریکایی است.امیلی هیتون در حالی که بیشتر از شش سال سن ندارند از همین حالا، در این کشور خیالی خود را در قد و قامت یک شاهزاده می بیند. پدر و دختر ، برای کشور خیالی خود، پرچم خاصی نیز ابداع کرده اند . پرچمی که در آن یک تاج، چند ستاره و خورشید وجود دارد.

جرمیا هیدون، پادشاه «کشور پاداشی سودان شمالی» در این باره می گوید هنگامی که شما بچه دارید و این بچه ها رویایی هایی برای خود در سر دارند نمی توانید بگویید رویاهای آنها تحقق پذیر نیست .وی می گوید دخترش در سن شش سالگی به او گفت که می خواهد شاهزاده باشد و من به او گفتم این کار امکان پذیر است.

این آمریکایی برای این کار، در اینترنت جمله «سرزمینی که به هیچ کس تعلق ندارد» را به لاتین تایپ و جستجو کرد و اسم بئر طویل را پیدا کرد.

بئر طویل ناحیه‌ای بین مرز سودان و مصر است که تحت قیومیت هیچ کشوری نیست. این آمریکایی بعدا و با موافقت مقامات مصری، به همراه دختر و دیگر اعضای خانواده اش به این منطقه می رود و پرچم کشور خیالی خود را بر آن نصب می کند.

وی در توجیه اقدام خود می گوید روسیه با زیر دریایی های خود در قطب شمال حضور دارد. روس ها برای آنکه کنترل سرزمین ها و ثروت های طبیعی آن را به دست گیرند یک پرچم بر افراشته اند. در نتیجه چنین رویه ای در جهان وجود دارد.

امیلی هیتون که اکنون خود را شاهزاده این کشور رویایی می داند طرح های اقتصادی نیز برای آن در سرپرورانده است. او می گوید برای سیر کردن بچه های آفریقا که چیزی برای خوردن ندارند در نظر دارد یک جالیز بزرگ ایجاد کند.

اما این داستان خیالی ممکن است زیاد هم رویایی نباشد . زیرا بابای امیلی می گوید می خواهد از اتحادیه اروپا بخواهد کشورش را به رسیمت بشناسد 

اخبار گوناگون - واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
تحقق رویای دختربچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار با روحانی، تحقق رویای دختر مشهدی(+عکس)



 اخباراجتماعی - دیدار با روحانی، تحقق رویای دختر مشهدی

  پدر ندارم، مادر ندارم و دوست دارم رییس جمهور را ببینم، دوست دارم پدر را ببینم. مکالمه تمام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در استان خراسان رضوی این پیام را دریافت کرد. این پیام در اختیار دکتر حسن روحانی رییس جمهوری قرار گرفت. در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهوری با خبرنگاران در مشهد، دیدار انجام شد. فاطمه به همراه ۴ دختر هم سن و سال خود به دیدار رییس‌جمهور می‌شتابد. (تو مثل سپیدی، بوی احساس می‌دهد دستت، پدر قربان دستت، اگر دنیای من باشی، من عاشق تو ام بابایی، تو پدر یک تکیه گاهی، تو نور امیدی، آه که چه رنج هایی کشیده ای)

این نوای دختران یتیمی بود که اشک را در چشمان رییس جمهوری و همراهانش نشاند. دکتر روحانی با اهداء هدایایی به این دختران معصوم، از آنان قدردانی و آرزو کرد ایران اسلامی آبادتر شود؛ تا یتیمی در رنج زندگی نکند: شما با استعدادید و آینده از آن شماست. دختران در پایان نقاشی های خود را به رییس جمهوری هدیه کردند و شادمان رفتند؛ آرزویی تحقق یافته، «آرزوی دیدار با رییس جمهور».

 

اخبار,اخباراجتماعی,دیدارهای روحانی در خراسا


 اخباراجتماعی - ایرنا