اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 8 عروسک مشکوک در اندیمشک


فرماندار اندیمشک گفت: با همکاری زائران و شهروندان شهرستان و سرعت عمل تیم‌های حفاظتی و انتظامی عروسک‌های مشکوک در اندیمشک کشف شد. وی افزود: تعداد این عروسک‌ها هشت عدد بوده که توسط شهروندان و پس از اطلاع رسانی در اختیار مراجع ذی صلاح انتظامی اندیمشک قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک گفت: بخش‌های مختلف شهری و انتظامی اندیمشک به صورت ویژه تأمین امنیت شهروندان و زائران حسینی در بازگشت از مراسم اربعین امسال را  برعهده دارند.

وی گفت: با همکاری زائران و شهروندان اندیمشک و سرعت عمل تیم‌های حفاظتی و انتظامی عروسک‌های مشکوک در اندیمشک کشف شده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: پس از اطلاع رسانی مسئولان انتظامی کشور در مورد احتمال آلودگی و خطرات موجود در عروسک‌های توزیع شده میان راهپیمایان حسینی در مراسم اربعین امسال، این عروسک‌ها توسط شهروندان تحویل نهادهای انتظامی اندیمشک داده شده است.

وی افزود: تعداد این عروسک‌ها هشت عدد بوده که توسط شهروندان و پس از اطلاع رسانی در اختیار مراجع ذی صلاح انتظامی اندیمشک قرار گرفته است.

گودرزی بیان کرد: 5 عدد از عروسک‌های تحویل داده شده به مراجع ذی صلاح انتظامی خطرناک تشخیص داده شده است.

وی گفت: نوع آلودگی این عروسک‌ها پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: شهروندانی که قبل از بازگشت به کشور هر نوع عروسک در راهپیمایی اربعین دریافت کرده‌اند باید در کمترین زمان ممکن به منظور جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی عروسک‌ها را به واحد انتظامی تحویل بدهند.


ویدیو مرتبط :
کشف 300 عروسک مشکوک پس ازورود زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 300 عروسک مشکوک از زائران


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف بیش از 300 مورد از عروسک های مشکوک و حاوی مواد خطرناک پس از بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در پی اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی در این خصوص تاکنون هزار و 112 زائر با پلیس تماس گرفتند.

خبرگزاری ایرنا: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از کشف بیش از 300 مورد از عروسک های مشکوک و حاوی مواد خطرناک پس از بازگشت زائران به کشور خبر داد و گفت: در پی اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی در این خصوص تاکنون هزار و 112 زائر با پلیس تماس گرفتند.

حسین ذوالفقاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: برخی وسایل اسباب بازی نیز از جهتی دیگر مشکوک هستند و قرار است به لحاظ تشخیص پزشکی بررسی هایی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام حتی شاهد یک مورد مشکل امنیتی نبودیم، گفت: در حوزه نظم و امنیت، همین که بحث اسباب بازی های مشکوک اعلام شد، مردم بسیار همراهی کردند و اگر این همراهی مردمی نبود با مشکل مواجه می شدیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی همچنین بیان کرد: در این ایام گروه های امنیتی عراق چندین گروه تروریستی را متلاشی کردند و همکاری اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی کشور و سپاه پاسداران به این مساله بسیار کمک کرد.

ذوالفقاری افزود: ستاد مرکزی اربعین حسینی از ابتدای اعزام زائران به عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین فعال بوده و جلسات این ستاد بطور مستمر حتی در روزهای تعطیل برگزار شد تا روند اعزام و بازگشت زائران سهولت یابد.

وی ادامه داد: تعامل نزدیکی با مقامات عراقی داشتیم و زائران و هم مردم عراق به لحاظ کمک به بهبود امنیت مراسم و از منظر کمک به منظور اسکان و تغذیه، بسیار همراه بودند.

بنا به اعلام مسئولان ستاد مرکزی اربعین حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از زایران ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر کردند.