اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 50 کیلو تریاک در گمرک فرودگاه امام


ماموران گمرک فرودگاه امام (ره) به کمک سگ های مواد یاب 50 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا: ماموران گمرک فرودگاه امام (ره) به کمک سگ های مواد یاب 50 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

این مواد در داخل یک دستگاه شیردوش صنعتی جاسازی شده بود.

کارکنان بخش تجاری گمرک فرودگاه امام(ره) با مظنون شدن به یک دستگاه شیردوش صنعتی به بررسی دقیق تر محموله پرداختند. با بررسی سگ های مواد یاب و واکنش این سگ ها به محموله، دستگاه را برش زدند و موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک شدند که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود.

این پرونده در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است و دو نفر دستگیر شده اند.

گمرک ایران چندی پیش اعلام کرد که از با استفاده از دستگاه ایکس ری از لابلای اثاثیه منزل، سومین محموله قاچاق انسان در سه ماهه اخیر را کشف کرده است. هر سه محموله در کامیون های ترانزیت، مربوط به اتباع خارجی بوده است.


ویدیو مرتبط :
کشف 30 کیلو تریاک در کنسرو در فرودگاه امام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف محموله تریاک در فرودگاه امام


با هوشمندی کارکنان گمرک فرودگاه امام(ره) و با همکاری پلیس این فرودگاه و بهره‌گیری از سگ‌‌های موادیاب، یک محموله بزرگ تریاک به وزن 120 کیلو و 500 گرم کشف و ضبط شد.

فارس: با هوشمندی کارکنان گمرک فرودگاه امام(ره) و با همکاری پلیس این فرودگاه و بهره‌گیری از سگ‌‌های موادیاب، یک محموله بزرگ تریاک به وزن 120 کیلو و 500 گرم کشف و ضبط شد.

این مقدار مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در 13 جعبه چرخ دنده صنعتی جا سازی شده بود که با هوشمندی کارکنان این گمرک و با هماهنگی به عمل آمده با «پلیس فرودگاه» و استفاده از سگ‌ های موادیاب و حساسیت آنها، چرخ دنده‌ها با سنگ فرز بریده شد و از داخل آن‌ها جمعا 120 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و ضبط شد.