اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 280 شمش‌ طلا در دستشویی‌ هواپیما!


یک نظافتچی هواپیما در پرواز خطوط هوایی بنگلادش به طور تصادفی ۲۸۰ شمش طلا را درون دستشویی این هواپیما پیدا کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: یک نظافتچی هواپیما در پرواز خطوط هوایی بنگلادش به طور تصادفی ۲۸۰ شمش طلا را درون دستشویی این هواپیما پیدا کرد.

 پلیس  بنگلادش می گوید هواپیما متعلق به فرودگاه شاه جلال بود. مقامات می‌گویند احتمالاً مسافری که حامل شمش‌های طلا بوده در شرایط خاص دستپاچه شده و طلا را در دستشویی هواپیما رها کرده تا در فرصتی مناسب دوباره آن‌ها را بردارد اما نظافتچی زودتر از او به دستشویی رفته و آن‌ها را یافته است.

وزن شمش‌های طلا 32 کیلوگرم و تعدادشان 280 قطعه شمش بود که ارزش‌شان 17/1 میلیون پوند است.شمش‌های طلا در فرودگاه بنگلادش به وسیله پلیس ضبط شده است. هواپیما از دبی به سمت فرودگاه بین‌المللی در داکا پرواز می‌کرد که محموله طلا در آن یافت شده است.
 
اقبال حسین سرپرست پلیس منطقه در این باره می‌گوید: یکبار 44 کیلو شمش طلا از هواپیمایی فرانسوی که به سمت زوریخ در پرواز بود به دست آورده‌ایم. در محموله‌ای دیگر مقدار زیادی کوکائین به ارزش 170 میلیون پوند کشف کرده‌ایم که از امریکای جنوبی به مقصد فرانسه حمل می‌شد. با کشف این محموله 6 تن از اعضای باند بین‌المللی مواد مخدر از جمله 3 بریتانیایی را دستگیر کرده‌ایم.


ویدیو مرتبط :
کشف یک میلیون دلار طلا در دستشویی هواپیما!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 2 تن شمش طلا قبل از خروج از کشور


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف محموله دو تنی شمش های طلا و نقره قبل از خروج از کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف محموله دو تنی شمش های طلا و نقره قبل از خروج از کشور خبر داد.

سردار یحیی شرفی گفت: در پی تغییرات و نوسانات ارز و فلزات گرانبها در بازارهای جهانی و اطلاع از گرایش برخی افراد سودجو برای وارد کردن اینگونه فلزات به استان از آن سوی مرزها، مراتب به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا پلیس پس از تحقیقات دامنه دار و گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و در سه راه ائواوغلو خوی اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های به عمل آمده از این اتوبوس تعداد 34 عدد شمش 30 کیلوگرمی مشکوک به طلا و نقره به همراه یک هزار و 301 کیلو دانه های تسبیح نقره ای کشف شده است ، افزود: کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار دو هزار و 321 کیلو گرم فلزات گرانبها را شامل می شود که جهت ارزش گذاری به میادی ذیصلاح ارسال شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: همچنین تعداد 400 عدد بلبرینگ چرخ خودروی نیز از سودجویان ضبط شد که در این راستا سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.