اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 2.5 تن موادمخدر در بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2.5 تن انواع موادمخدر، انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد و دستگیری هفت قاچاقچی مسلح در عملیات‌های شب گذشته پلیس این استان خبر داد.

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 2.5 تن انواع موادمخدر، انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد و دستگیری هفت قاچاقچی مسلح در عملیات‌های شب گذشته پلیس این استان خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در راستای مبارزه شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان به طور گسترده در امر انتقال و دپو مواد مخدر به شهرستان زاهدان فعالیت دارد، بررسی موضوع را به طور ویژه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی پس از چند روز کار مداوم تخصصی و اطلاعاتی، پنجشنبه گذشته پس از پایش اطلاعاتی و شناسایی محل دپو مواد مخدر، از محل مورد نظر بازرسی کرده و موفق به کشف یک تن و 96 کیلو تریاک و 36 کیلوگرم حشیش شدند.

رحیمی تصریح کرد: در این عملیات شبانه، مأموران ضمن دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار، یک دستگاه خودرو پژو 405 به همراه تعداد هشت دستگاه تلفن همراه متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان از اجرای یک عملیات موفق پلیسی در ساعات پایانی شب گذشته در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، پس از اطلاع از اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از یک دستگاه وانت تویوتا، قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محورهای فرعی به شهرستان ایرانشهر را دارند، اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، خودرو حامل مواد مخدر را که با سرعت بسیار بالا در محورهای فرعی در حال تردد بود شناسایی و با استفاده از موانع فیزیکی پنچر کردند که قاچاقچیان مسلح با مشاهده مأموران، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

رحیمی با اشاره به درگیری یک ساعته پلیس با قاچاقچیان مسلح گفت: قاچاقچیان مسلح که قصد فرار به همراه خودرو حامل مواد مخدر را داشتند با توجه به مشاهده آتش شدید پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی درخصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از خودرو تویوتا قاچاقچیان که سابقه سرقت نیز داشته، مقدار 590 کیلوتریاک به همراه 285 کیلو حشیش و سه گلوله سلاح 40 میلی‌متری را کشف و ضبط کردند.

رحیمی از انهدام یک باند پنج نفره توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان سراوان اطلاع داد و گفت: ماموران انتظامی در شهرستان سراوان با توجه به اطلاع از فعالیت باند توزیع‌کننده مواد مخدر، اعضا این باندک را به طور نامحسوس طی چند هفته تحت نظر قرار دادند و پس شناسایی محل دپو مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان سراوان، بامداد امروز طی یک عملیات هدفمند، ضمن کشف 510 کیلو تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو سواری و یک قبضه سلاح، تمامی اعضای پنج نفره این باند را در این عملیات دستگیر کردند.


ویدیو مرتبط :
استعدادهای کشف نشده سیستان بلوچستان زیبا و دیدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک تن کوکائین در اسپانیا و بازداشت ۳ آرژانتینی



 

 کشف یک تن کوکائین در اسپانیا و بازداشت ۳ آرژانتینی

 

منابع اطلاع رسانی اسپانیا و آرژانتین پنجشنبه شب از کشف یک تن مواد مخدر و بازداشت سه آرژانتینی خبر دادند.

 

واحد مرکزی خبر در این باره نوشت:

به گزارش خبرگزاری آلمان از بارسلون، روزنامه آرژانتینی کلارین نوشت عملیات بازداشت در فرودگاه ایل برات در بارسلون اسپانیا صورت گرفت و دو خلبان که در شرکت هواپیمایی مدیکال جت کار می کردند پس از فرود هواپیمایشان که حامل بیش از نهصد کیلوگرم کوکائین خالص بود، بازداشت شدند. هویت سومین بازداشتی فاش نشده است.... / خبر آنلاین