اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 2 کیلوگرم تریاک از معده مسافر قشم


بیش از دو کیلوگرم تریاک از معده یکی از مسافران قشم کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر: بیش از دو کیلوگرم تریاک از معده یکی از مسافران قشم کشف و ضبط شد.

سرهنگ داود محمود زاده در تشریح این خبر گفت: كاركنان انتظامی مستقر در فرودگاه "قشم" حین كنترل مسافران پرواز قشم - تهران به یکی از مسافران مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر او را به ایستگاه پلیس منتقل کردند.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های دقیق و استفاده از شگردهای خاص پلیسی از وجود موادمخدر در داخل معده وی مطمئن و موفق به کشف 121 بسته تریاک به وزن 2 کیلو و 60 گرم شدند.

فرمانده انتظامی "قشم" ضمن اشاره به سوابق متعدد این متهم در امر قاچاق موادمخدر، خاطرنشان کرد: وی جهت تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شد.


ویدیو مرتبط :
کشف بیش از 5 کیلو تریاک در نقده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف حدود 2 کیلو تریاک از معده یک مسافر در یزد!



جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف 192 کیلو موادمخدر و دستگیری هشت تن از سوداگران مرگ توسط پلیس استان خبر داد.

ماموران پلیس شهرستان اردکان استان یزد در بازرسی از یک مسافر اتوبوس، موفق شدند یک کیلو و 800 گرم تریاک را به صورت جاساز از معده وی کشف کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کمالی، فرمانده انتظامی اردکان اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اردکان هنگام کنترل خودروها، یک دستگاه اتوبوس که از مسیر کرمان به تهران در حال تردد بود را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی بدنی یکی از مسافران اتوبوس به نام "د.ح" 30 ساله، تعداد 177 بسته تریاک را به وزن یک کیلو و 800 گرم به صورت بلع شده در معده وی، کشف کردند. متهم به همراه پرونده مربوطه تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ عطاءالله احمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف 192 کیلو موادمخدر و دستگیری هشت تن از سوداگران مرگ توسط پلیس استان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس شهرستان مهریز با همکاری عوامل دسته رزمی شهید شاهدی از ورود یک محموله موادافیونی به سمت یزد مطلع شد. ماموران در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری هشت تن از قاچاقچیان که به صورت کوله باری اقدام به حمل موادمخدر می کردند، 192 کیلو تریاک و حشیش را از آنها کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 تن انواع موادمخدر را کشف کرده است. 

اخبار حوادث - ایسنا