اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف 13 هزار بطری مشروبات الکلی در مریوان


فرمانده انتظامی مریوان از کشف و ضبط بیش از ۱۳۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مریوان از کشف و ضبط بیش از ۱۳۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی خبر داد.

حجت‌الله پرویزی اظهار داشت: روز گذشته در پی ورود کامیونی به بازارچه مرزی باشماق در هنگام خروج این ماشین از مرز و در پی درخواست یکی از کارمندان گمرک از راننده آن مبنی بر ارائه برگه‌های مجوز خروج و برگه باسکول، اقدام به فرار کرد که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

پرویزی افزود: طی عملیات تعقیب و گریز کامیون از جاده مرز باشماق مریوان که در صدد خارج‌شدن از این شهر را داشت توسط نیروهای انتظامی مریوان متوقف شده و محموله آن که مشروبات الکلی بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله در داخل کامیون جاسازی شده بوده اظهار داشت: راننده کامیون با ساخت یک دکه مانندی در داخل ماشین خود به مساحتی بالغ بر ۸ مترمکعب اقدام به جاسازی ماهرانه‌ای کرده بود.

وی با اشاره به اینکه کامیون مذکور را سه ماشین دیگر اسکورت می‌کردند و به سوی نیروهای انتظامی اقدام به تیراندازی کرده‌اند عنوان کرد: راننده ماشین هنگامی که فهمید نمی‌تواند کامیونش را زیاد دور نماید آن را خاموش کرده و خود اقدام به فرار کرد.

پرویزی در پایان بیان کرد: متاسفانه راننده و افراد دیگری که در این عملیات دست داشتند فرار کرده اما ماشین وی که حامل محموله‌ای جاسازی شده بود توقیف شد.


ویدیو مرتبط :
قاچقچی کشف مشروبات الکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 7 هزار لیتر مشروبات الکلی در تهران


دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: در یک اقدام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی شناسایی و مقدار 7 هزار و 650 لیتر مشروبات الکلی در آن کشف و ضبط شد.

خبرگزاری میزان: «حیدر فتاحی» دادستان عمومی و انقلاب پردیس  از شناسایی یک کارگاه تولید مشروبات الکلی خبر داد.

وی گفت: در یک اقدام قضایی که با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت، محلی که توسط بسیج سپاه پاسداران شناسایی شده بود مورد رصد قرار گرفت که با ورود دستگاه قضایی به موضوع و جمع آوری مستندات، با صدور دستور ورود به مخفیگاه، 7 هزار و 650 لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

وی گفت: محل مورد نظر کارگاه مشروب سازی بوده و آلات و ادواتی که برای تهیه مشروبات الکلی به کار می‌رفت در این کارگاه کشف و ضبط شد.

دادستان پردیس گفت: مالک کارگاه در حال حاضر متواری است و پیگیری‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.