اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف یک نامه در کنار جسد علیرضا پهلوی کشف یک نامه در کنار جسد علیرضا پهلوی



 

کشف یک نامه در کنار جسد علیرضا پهلوی کشف یک نامه در کنار جسد علیرضا پهلوی

 

انتقاد ضدانقلاب از نحوه توضیح خانواده شاه مخلوع ایران درباره خودکشی یکی دیگر از فرزندانش زوایای پنهانی از این شیوه انتخاب مرگ را آشکار ساخت.

 

به گزارش مشرق به نقل از البرز، "ب.م" مجری تلویزیون ضدانقلاب پارس از وجود نامه ای صحبت می کند که به گفته او از سوی خانواده پهلوی سانسور شده و منتشر نمی شود.

او اعضای این خانواده از هم پاشیده را به سرپوش گذاری و کتمان درباره خودکشی علیرضا پهلوی متهم کرد.

این ضدانقلاب خارج نشین گفت: به نظر من این خودکشی در منتهای انزوا و در تنهایی بوده مانند لیلی پهلوی که با خوردن چهل قرص خودکشی کرد ولی آمدند گفتند که لیلا از فراق پدر خودکشی کرده است این زمزمه هم بلند شده است که علیرضا پهلوی هم از فراق خواهرش خودکشی کرده است یا در فراق دوری از وطن! آخر چه کسی از فراق پدرش یا خواهرش و یا از فراق وطنش خودش را کشته است! مگر میلیونها نفر در خارج از وطنشان زندگی نمی کنند اینها همه مغلطه است شما دارید حفظ آبرو با "قیمت حقیقت" می کنید این درست نیست و برعکس عمل می کنید!

"ب.م" در ادامه اظهاراتش به شدت از رضاپهلوی که خود را جانشین شاه فراری ایران می خواند انتقاد کرد و افزود: شما وظیفه دارید آن نامه را که علیرضا قبل از خودکشی نوشته منتشر کنید من شنیدم که گفتند حریم شخصی ما را محترم بدارید! باید بگویم کسی که در حوزه اجتماع و سیاست عمل می کند حریم خصوصی خیلی ندارد، یعنی می گویید که هیچ کسی نپرسدکه چرا این جوان خودش را کشت؟!

گزارش البرز می افزاید مجری تلویزیون پارس درسخنان خود به نکته ای اشاره کرده که می توان آن را دلیل اصلی خودکشی دومین عضو خانواده پهلوی دانست.

او ادعا کرد علیرضا پهلوی دارای توانایی و محاسن شخصیتی بوده که پسر اول آخرین شاه ایران از ترس افول به اصطلاح محبوبیت خود و یا تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیتهای سیاسی اش برادر خود را در انزوا قرار داده بود.

حس "بی مصرفی" اصطلاحی است که مجری این شبکه ضدانقلاب درباره علیرضا پهلوی به کار برد و افزود: اگر ایشان یک آدم لایقی بود ارزش یک مصاحبه نداشت!؟ چرا در هیچ چیزی به بازی گرفته نشده است یک وب سایت و یا وبلاگ ندارد.

"ب.م" آنگاه به کنایه گفت: آیا فشارها از سوی خانواده نبوده است که آقا تو بکش کنار اگر شما بیایید جاذبه های اعلیحضرت!! کم می شود؟

این ضدانقلاب درپایان نیز عبارت جالبی به کار برد که نشان از عمق هدف او و دیگر همفکرانش دارد. "م" گفت: اینها که این جوان را به بازی نگرفتند! چطوری می خواهند "مردم ایران را به بازی" بگیرند !!.../مشرق


ویدیو مرتبط :
کشف جسد شاه انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف نامه تهدید آمیز در کنار 5 جسد بی سر


پلیس مكزیك در تازه‌ترین عملیات خود از كشف 10 جسد خبر داد كه 5 نفر از آنان بدون سر بوده‌اند.

پلیس مكزیك در تازه‌ترین عملیات خود از كشف 10 جسد خبر داد كه 5 نفر از آنان بدون سر بوده‌اند.

پلیس مكزیك در این عملیات كه در شهر «Torreon» انجام داد این اجساد را كشف كرده است.

پلیس مكزیك با بیان اینكه این اجساد متعلق به قاچاقچیان موادمخدر است، اعلام كرد در كنار این اجساد نامه‌هایی تهدیدآمیز پیدا كرد‌ه ‌است.

پلیس مكزیك كه محتوای نامه‌ها را فاش نكرد، اعلام كرد پنج نفر از كشته‌شدگان با شلیك گلوله و پنج تن دیگر با ضربات چاقو كشته شده‌اند.

 از سال 2006 میلادی حدود 50 هزار نفر در خشونت‌های مربوط به قاچاق موادمخدر كشته شده‌اند.


منبع: ایسنا