اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف یک تن مواد مخدر در بردسیر


فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت: یک هزار و 19 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان بردسیر کشف شد.

خبرگزاری فارس:  نصرالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بردسیر با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر کرمان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس بردسیر بر مناطق صعب‌العبور و مسیر‌های انحرافی‌ افزود: ماموران شامگاه گذشته با اعزام چند اکیپ از نیروها‌ با استقرار نامحسوس در مسیر‌های احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

‌عباسی‌ تصریح کرد: در ساعات اولیه شب قاچاقچیان با خودروی تویوتا و با استفاده از تاریکی شب و مسیرهای حاشیه‌ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس و تیر‌اندازی به سمت آنها سعی به فرار داشتند، اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچیان را زمینگیر کرده و یک دستگاه خودرو تویوتا متعلق به آنان را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر بیان داشت: در این عملیات راننده خودرو بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسید و در بازرسی از وسیله نقلیه متوقف شده، 880 کیلوگرم تریاک و 139 کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک قاچاقچی دیگر به همراه خودروی پراید که قصد انتقال مجروحان را داشت، دستگیر و به منظور پیگیری پرونده، تحویل دستگاه قضایی شد.

عباسی تصریح کرد: گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی در مناطق کویری و صعب‌العبور کرمان در کنار اقدامات اطلاعاتی، همواره سد راه سوداگران مرگ بوده و باندهای تهیه و توزیع مواد افیونی را ناکام گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
کشف یک تن مواد مخدر در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد



اخبار ,اخبار حوادث ,کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد

 

اخبار حوادث - کشف بیش از دو تن مواد مخدر در یزد

مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 426 کیلوگرم تریاک، چهار کیلو و 900 گرم هرویین، 153 کیلوگرم مرفین، 446 کیلوگرم حشیش و افزون بر دو کیلوگرم شیشه است.

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از دو تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی گفت: کشف مواد مخدر در این مدت در استان یزد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 426 کیلوگرم تریاک، چهار کیلو و 900 گرم هرویین، 153 کیلوگرم مرفین، 446 کیلوگرم حشیش و افزون بر دو کیلوگرم شیشه است.

وی گفت: در این ارتباط چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی،500 نفر دستگیر و 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد. 

اخبار حوادث - عصرایران