اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف کودک مفقود شده در جعبه پستی


دختر بچه چهار ساله که از مقابل منزل مسکو نیشان درنورف بلامفیلد، اوهایو ناپدید شده بود پس از دو روز زنده کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دختر بچه چهار ساله که از مقابل منزل مسکو نیشان درنورف بلامفیلد، اوهایو ناپدید شده بود پس از دو روز زنده کشف شد.

دختر بچه چهار ساله  پس از دو روز مفقود شدن درلامفیلد، در حالی زنده پیدا کرد که دوچرخه سوار رهگذری پس از شنیدن صدای گریه از درون یک جعبه بسته بندی شده توجهش جلب شد.

به گفته پلیس اوهایو دو روز گذشته والدین این کودک مفقود شدن دخترشان را به اطلاع پلیس رساندند که "راین پترسون"دوچرخه سواری که حین گذشتن از کنار بزرگراه متوجه صدای گریه کودک دو ساله شد.

دختر بچه چهارساله در حالی که در یک مایلی مزل مسکونی اش پیدا شد ، پس از خارج شدن از درون جعبه (پستی) بسته بندی شده به بیمارستان منتقل شد.

به گفته والدین وی این دختر بچه که نامش فاش نشده در مقابل منزل مسکونیش سرگرم بازی کردن بود و آخرین بار در همین جا دیده شده بود.

بنا به دستور پلیس جزییات بیشتر در مورد این حادثه منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
جعبه کارتن پلاست پستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جعبه سیاه هواپیمای مفقود شده اندونزی کشف شد



اخبار,اخباراجتماعی ,سقوط   هواپیمای اندونزی

  گروه‌های نجات و تفحص اندونزی موفق به یافتن جعبه سیاه هواپیمای مفقود در محل سقوط آن شدند.

 به گزارش باشگاه  خبر  نگاران به نقل از آسوشیتد پرس، جعبه سیاه هواپیمای خطوط هوایی اندونزی که دو روز پیش بر اثر برخورد با کوه سقوط کرده بود پیدا شد. صبح امروز گروه‌های امداد و تفحص اندونزی، اجساد همه مسافران و خدمه این هواپیما را نیز کشف کردند. مقامات این کشوراعلام کردند اجساد برای شناسایی به مرکز استان پاپوآ منتقل خواهد شد.

آژانس نجات و تفحص این کشور اعلام کرد هواپیمای شرکت «تریگانا» به طور کامل صدمه دیده و تشخیص هویت اجساد به دلیل سوختگی‌های شدید، بسیار دشوار است. مسیر جنگلی و هوای توفانی این منطقه عملیات تفحص را برای گروه‌های حاضر در محل دشوار کرده است.

شرکت هواپیمایی «تریگانا» در سال 1991 آغاز به کار کرد. هواپیماهای این شرکت هواپیمایی از سال 1992 تاکنون 19 بار دچار سانحه جدی شده است. هواپیماهای تریگانا و 6 شرکت هواپیمایی دیگر اندونزی اجازه پرواز به کشورهای اروپایی را ندارند.


 اخبار اجتماعی  - باشگاه خبرنگاران