اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف کمکهای تسلیحاتی آمریکا به داعش



اخبار,اخباربین  الملل ,کمک های تسلیحاتی امریکا  به داعش

کمک های تسلیحاتی امریکا و امارات به گروه های تروریستی در جنوب سوریه کشف شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی سریع در استان های القنیطره و درعا یک انبار تجهیزات نظامی آمریکا را کشف کردند. بر روی جعبه های این کمک ها نوشته شده است:«از آمریکا برای ملت سوریه». پرچم مخالفان سوری بر روی این جعبه ها حک شده است.

این انبار سلاح همچنین شامل تسلیحاتی است که امارات برای تروریستها در جنوب سوریه ارسال کرده است. بر روی جعبه این تسلیحات نوشته شده است:«هدیه امارات عربی متحده».

 وحشت اسرائیل از پیشروی ارتش سوریه
پیشروی سریع ارتش سوریه در مناطق جنوبی این کشور و نزدیک منطقه اشغالی جولان، وحشت محافل صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار، عملیات ارتش سوریه در مثلث ریف دمشق، درعا و القنیطره ادامه دارد.

فرماندهان اسرائیلی از نزدیک عملیات نظامی ارتش سوریه را که با هدف قطع کردن ارتباط این رژیم با گروه های تکفیری آغاز شد، زیر نظر دارند.

تررویست های سوری به جان هم افتادند
تروریست های مسلح مخالف دولت سوریه درپی پیشروی سریع ارتش سوریه در ریف درعا و القنیطره، یکدیگر را به خیانت متهم می کنند.

به گزارش  شبکه العالم، یک گروه تروریستی وابسته به ارتش آزاد سوریه نیز از منطقه کفر شمس در ریف درعا عقب نشینی کرد.

دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان نیز پیشروی نیروهای ارتش سوریه را در مثلث ریف دمشق، القنیطره و درعا تایید کرد.

 نیروهای ارتش سوریه کنترل مناطق «دیر ماکر» و «تل السرجه» و«تل دوس» را در حومه جنوب غربی دمشق بازپس گرفتند و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه مناطق دیرماکر، تله العروس و تله السرجه را در نزدیک حومه درعا آزاد کرد.


  اخبار بین الملل  - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
کشف انبار تسلیحاتی داعش در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش!



اخبار,اخباربین الملل, کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش


 اخبار بین الملل -  دومین کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش!

یک نماینده عراقی فاش کرد که یک فروند هواپیمای ترابری دیگر نیز چند محموله تسلیحاتی را برای داعش در شهر جلولای عراق پرتاب کرده است.

یک هفته پس از اینکه چند محموله هوایی کمک تسلیحاتی برای کردهای عین العرب توسط هواپیماهای آمریکایی در اختیار داعش قرار گرفت، یک نماینده عراقی فاش کرد که یک فروند هواپیمای ترابری دیگر نیز چند محموله تسلیحاتی را برای داعش در شهر جلولای عراق پرتاب کرده است.

به گزارش العالم، «ستار غانم» نماینده عراقی تاکید کرد که هواپیماهای آمریکایی، تجهیزاتی برای گروه تروریستی داعش در منطقه محاصره شده "جلولا" در استان دیاله پرتاب کردند.

«ستار غانم» به خبرگزاری «الرای العالم» گفت: هواپیمای نظامی از نوع «341» سه محموله برای داعش از هوا پرتاب کرده است. این نوع هواپیما در اختیار آمریکا، ترکیه و نیروهای ناتو قرار دارد.

این درحالی است که اخیرا یک فایل ویدیویی در شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد هواپیماهای آمریکایی بر فراز شهر عین العرب در شمال سوریه، محموله های سلاح و مهمات و تجهیزات امدادرسانی را اشتباها برای عناصر داعش پرتاب کرده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ادعا کرده بود که در این خصوص تحقیق می کند. گفته می شود در آن حادثه چند محموله دیگر نیز اشتباها پرتاب شده است. در ویدئویی که حامیان داعش منتشر کرده اند نشان داده شده که دست کم یک محموله از این کمک ها شامل نارنجک و گلوله های آر پی جی به دست داعش رسیده است.

 

 اخبار بین الملل  - تابناک