اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف نوشابه‌هایی با طعم تریاک در زاهدان


پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با کشف 33بطری نوشابه بیش از 21 کیلوگرم تریاک را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کرد.

باشگاه خبرنگاران: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با کشف 33بطری نوشابه بیش از 21 کیلوگرم تریاک را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کرد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این محموله تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مستقر در ایست و بازرسی شهید صدوقی شهرستان زاهدان کشف و ضبط شد.

رضا ناظری عنوان کرد: این محموله تریاک در داخل 33 بطری نوشابه به طرز ماهرانه‌ای در یک اتوبوس مسافربری که عازم شهرستان شیراز بود جاسازی شده بود.

پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در پایان متذکر شد: پنج نفر در این ارتباط دستگیر شدند که تحقیقات بیشتر از آنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
هندوانه با طعم تریاک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف تریاک با طعم نوشابه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد گفت: از خودروی این متهم بیش از 48 کیلوگرم مواد مخدر جاسازی شده در بطری های نوشابه کشف و ضبط شد.

تابناک: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و توزیع کننده مواد گفت: از خودروی این متهم بیش از 48 کیلوگرم مواد مخدر جاسازی شده در بطری های نوشابه کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا غیاثوند افزود: در تحقیقات ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد، عده ای از قاچاقچیان حرفه ای در امر قاچاق مواد مخدر توسط خودروهای سنگین از شرق کشور فعالیت گسترده دارند و به تازگی قصد ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به استان تهران دارند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب سه تیم عملیاتی با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به استان تهران و ایجاد ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری ، خودروی خاور مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران اظهار داشت: پس از متوقف کردن خودرو ، در بازرسی از آن بیش از 48 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در 106 بطری نوشابه جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته غیاثوند،در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.