اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه دوبی



اخبار حوادث - کشف مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه دوبی

متهمان از یکی از کشورهای آسیایی قصد ورود به امارات داشتند و موادمخدر را در بسته هایی به شکل کپسول خورده بودند.

لیس امارات از کشف و ضبط مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه بین المللی دوبی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خلیل ابراهیم المنصوری معاون پلیس امنیت فرودگاه دوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای امنیتی فرودگاه دوبی پس از مشکوک شدن به تعدادی از مسافران آنها را مورد بازجویی و بازرسی با اشعه قرار دادند و موفق شدند مواد مخدری که متهمان در شکم هایشان جاسازی کرده بودند را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: متهمان از یکی از کشورهای آسیایی قصد ورود به امارات داشتند و موادمخدر را در بسته هایی به شکل کپسول خورده بودند.

المنصوری خاطر نشان کرد: از شکم متهمان در بیمارستان بیش از 433 کپسول با وزنی بالغ بر 3 کیلو و 183 گرم خارج شد. متهمان به دستگاه قضایی امارات تحویل داده شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کشف سه کیلو مواد مخدر در شکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 5 تن مواد مخدر در فرودگاه بیروت


نیروهای امنیتی گمرک لبنان موفق شدند امروز پنج تن مواد مخدر شامل قرص‌های کپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت کشف و ضبط کنند.

خبرگزاری تسنیم: نیروهای امنیتی گمرک لبنان موفق شدند امروز پنج تن مواد مخدر شامل قرص‌های کپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت کشف و ضبط کنند.

به گزارش «رویترز»، یک منبع امنیتی اعلام کرد نیروهای امنیتی گمرک لبنان پنج تن موارد مخدر شامل کپتاگون و حشیش را در فرودگاه بیروت کشف کنند.

این محموله مواد مخدر در میز و صندلی مدارس صادراتی به مصر جاسازی شده بود.

این منبع همچنین اعلام کرد نیروهای امنیتی در شمال لبنان نیز دو کارگاه تولید کپتاگون و دیگر مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند.

در 26 اکتبر گذشته نیز «عبدالمحسن بن ولید بن عبدالعزیز» شاهزاده سعودی و 4 تن دیگر تقریبا دو تن کپسول کپتاگون و کوکائین در انتظار بار زدن به هواپیمای شخصی آنها در فرودگاه بیروت کشف شد، توسط حراست فرودگاه بازداشت شدند.

ماده مخدر کپتاگون عمدتا در خاورمیانه مصرف می‎شود و براساس گزارش‌ها، به طور گسترده توسط عناصر تروریستی در سوریه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین حال، «علی حسن خلیل» وزیر دارایی لبنان با اعلام اینکه عملیات امروز در فرودگاه بیرون یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌ها در نوع خود بوده است، تصریح کرد ممکن بود این مواد مخدر به مصر یا کشورهای دیگر قاچاق شود.

این وزیر لبنانی گفت: «هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به گذرگاهی امن برای قاچاق مواد مخدر تبدیل شود.»