اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف موادمخدر در جوراب سوداگر مرگ (+عکس)



کشف موادمخدر در جوراب سوداگر مرگ (+عکس) 

ماموران پلیس فرودگاه کیش، مقادیری تریاک را که به شیوه‌ای ماهرانه در جوراب یک سوداگر مرگ، جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش ایسنا، سرگرد «تیمور دولتیاری»، رییس پلیس فرودگاه کیش دراین‌باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر از مرز هوایی، ماموران پلیس فرودگاه کیش، هنگام انجام وظیفه در سالن ترمینال داخلی پروازهای ورودی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس فرودگاه کیش، پس از بازرسی بدنی از متهم، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جوراب و کف پای وی جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

به گفته‌ی رییس پلیس فرودگاه کیش، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد. 

کشف موادمخدر,کشف موادمخدردرجوراب

ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سوداگر مرگ- پیشنهاد ویژه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوداگر مرگ به برادر و برادرزاده‌اش هم رحم نکرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,حوادث  روز

یک مرد اهل " آریزونا " برادر زاده ی خود را به قتل رساند .

آقای " کریستوفرری لیکون " به قتل  برادر خوانده خود آقای " آنجل جاکوز " و همچنین فرزند او " زاویر جاکوز " 6 ساله متهم شد .

براساس گزارش پلیس جنایتکار " لیکون " که در دانشگاه " آریزو نا " دانشجو و مشغول به تحصیل بود در یک نزاع و کینه توزی بر سر مواد مخدر برادر ناتنی خود را هنگامی که بر روی کاناپه خانه نشسته و در حال تماشای تلوزیون بود با شلیک گلوله به سرش او را به قتل رساند و پسر 6 ساله او که شاهد این جنایت بود را نیز داخل خودراش انداخت و پس از دور شدن از خانه به مسافت 20 مایل او را در یک کوچه مورد  اصابت گلوله قرار داد و پس از رها کردن او، از محل جنایت گریخت .

پلیس در ادامه افزود: این جنایت 2 قربانی به دنبال داشت که جسد یکی از آنها که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود توسط پلیس در خانه مشترک آنها واقع در " فونیکس " یافت شد و جسد قربانی کوچک توسط رفتگران خیابان در یک کوچه در حالی یافت شد که جویی از خون در محل جنایت جاری بود .

" لیکون " بی شرم هنگام مشکوک شدن پلیس به اودر بازجویی ادعا کرد که در ساعت جنایت در کتابخانه دانشگاه بود .

پس از تحقیقات گسترده تر پلیس و گزارشات حاصله از همسایه ها مشخص شد که " لیکون " قاتل این دو قربانی است  و همچنین گفته شد که این دو برادر به فروش مواد مخدر مشغول بودند و همسایه ها از رفتار آنها شکایت داشتند .

آقای " لیکون" در دادگاهی که برگزار شد علی رغم دفاع از خود به مجازات مرگ محکوم شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران