اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف مقبره سرهای بریده در اطراف موصل


عضو شورای شهر "باب سومر" در اطراف موصل از یافتن مقبره‌ای از سرهای بریده خبر داد.

پایگاه خبری العالم: عضو شورای شهر "باب سومر" در اطراف موصل از یافتن مقبره‌ای از سرهای بریده خبر داد.
 
الفضلی" اظهار داشت: این گور جمعی مربوط به سرهای کسانی است که به دست عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند.
 
وی به شبکه رسانه‌ای عراق گفت، پس از آنکه اجساد این افراد به دست عناصر داعش به رودخانه دجله انداخته شد؛ سر آنان در منطقه باب سومر در یک گور جمعی دفن شد.
 
وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد که سازمان ملل متحد قرار است گزارش مفصلی را در خصوص جنایتهای داعش در موصل منتشر کند.


ویدیو مرتبط :
فوتبال داعش با سرهای بریده ؟ ؟ ؟ . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: قبر صدام و مقبره خانودگی وی پس از آزادسازی تکریت به دست ارتش عراق / احتمال قتل عام هزاران شیعه محاصره شده در کوههای اطراف موصل



 اخبار بین الملل - قبر صدام و مقبره خانودگی وی پس از آزادسازی تکریت به دست ارتش عراق+تصاویر

نیروهای ارتش عراق چند روز پیش کنترل اوضاع امنیتی استان صلاح‌الدین را به دست گرفتند.از جمله مناطق آزاد شده در این استان شهر "عوجه" زادگاه "صدام" دیکتاتور ملعون عراق است،

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای ارتش عراق چند روز پیش کنترل اوضاع امنیتی استان صلاح‌الدین را به دست گرفتند.

" خالد الخزرجی" عضو شورای استانی صلاح الدین ضمن اعلام این خبر گفت : نیروهای امنیتی وارد مرکز استان و شهر تکریت شده اند.

از جمله مناطق آزاد شده در این استان شهر "عوجه" زادگاه "صدام" دیکتاتور ملعون عراق است، تصاویر زیر مربوط به مقبره خانوادگی صدام و قبر خود وی پس از آزادسازی آن توسط ارتش عراق است که سوزانده شده است.

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه داعش

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه داعش

 

                                     ....................................................

 

 سعد الاعرجی:
احتمال قتل عام هزاران شیعه محاصره شده در کوههای اطراف موصل

هزاران نفر از پیروان اهل بیت (علیهم السلام) پس از اشغال این شهر توسط داعش به کوههای اطراف پناه برده اند و در حال حاضر بدون آب و غذا هستند. الاعرجی در ادامه از حکومت عراق خواست با بالگرد آنها را نجات دهد زیرا داعش ممکن است در مورد آنها دست به جنایت بزند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "سعد الاعرجی" نماینده مرجعیت دینی در شهر "سنجار" استان نینوا اعلام کرد که هزاران نفر از پیروان اهل بیت (علیهم السلام) پس از اشغال این شهر توسط داعش به کوههای اطراف پناه برده اند و در حال حاضر بدون آب و غذا هستند.

وی افزود : این افراد به حدود 2000 نفر میرسند و بیشتر آنها شیعه هستند و هم اکنون امکان رساندن آب و غذا به آنها وجود ندارد.

الاعرجی در ادامه از حکومت عراق خواست با بالگرد آنها را نجات دهد زیرا داعش ممکن است در مورد آنها دست به جنایت بزند.

معاون استاندار موصل پیشتر از 500 خانواده محاصره شده در کوههای سنجار توسط داعش خبر داده بود.داعش روز یکشنبه و پس از عقب نشینی نیروهای کرد "بیشمرگه" بر این شهر تسلط یافت و تا کنون چندین مرقد دینی را منفجر کرده است.

"علی شعبو، یکی از اقلیت‌های یزیدی در منطقه "سنجار" اعلام کرد که بیش از 200 هزار تن از دو روز پیش در محاصره گروه داعش هستند و بیش از 10 کودک در حال حاضر بر اثر تشنگی جان خود را از دست داده‌اند. وی گفت: گروه داعش ده‌ها تن از ساکنان این شهرستان را طی حمله خود به منطقه سنجار کشته و دختران و زنان زیادی را ربوده و منازل و خانه‌ها و دارایی‌های مردم را غارت کرده است.

 اخبار بین الملل - شیعه نیوز