اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف لاشه یک قلاده توله خرس در گلستان


لاشه یک قلاده توله خرس در شهرستان علی آباد کتول گلستان کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: لاشه یک قلاده توله خرس در شهرستان علی آباد کتول گلستان کشف شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: بر اساس بررسی کارشناسان سازمان این توله خرس یک ساله و جنسیت آن نر است.

احمد دباغیان افزود:در بدن این توله خرس هیچ گونه آثار و علائمی مبنی بر شلیک گلوله مشاهده نشده و فقط در قسمتی هایی از بدن حیوان علائم خونمردگی و سابیدگی مشاهده شده است .

وی گفت:لاشه این حیوان برای کالبد شکافی و تشریح به مرکز نگهداری حیات وحش منتقل شده است.


ویدیو مرتبط :
توله ببر سیبری هم سلولی توله خرس گریزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در گهواره


لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در بخش گهواره از توابع شهرستان دالاهو پیدا شد.

خبرگزاری ایسنا: لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در بخش گهواره از توابع شهرستان دالاهو پیدا شد.

علی اشرف علیپور سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دالاهو با اشاره به کشف لاشه یک قلاده خرس در گهواره، گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر تلف شدن یک خرس توسط یکی از اهالی روستاهای بخش گهواره، مامورین اجرایی اداره محیط زیست این شهرستان به محل مذکور مراجعه کرده و پس از بررسی از محل متوجه شدند فردی پس از کشتن خرس لاشه آن را توسط بیل مکانیکی در منطقه‌ای مدفون کرده است .

وی افزود: مامورین یگان حفاظت پس ازتلاش و جستجو بسیار فرد مظنون را دستگیر و پرونده وی را برای اجرای مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

به گفته این مسئول تعارضات انسانی اولین علت مرگ خرس‌ها است.

علیپور با بیان اینکه خشکسالی و کمبود منابع تغذیه‌ای به شدت حیات حیوان را تحت تاثیر قرار داده، بطوری که زیستگاه‌های خرس قهوه‌ای در معرض تخریب قرار گرفته است، تصریح کرد: این حیوان برای تهیه منابع تغذیه مجبور است به حواشی روستاها و محل زندگی انسان‌ها نزدیک شود واین نزدیکی در بسیاری از مواقع منجر به مرگ خرس می شود.