اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف طلا و جواهر راز سرقت های سریالی را فاش کرد



با کشف مقداری طلا و جواهر از یک سارق حرفه ای در بولوار توس پرده از ۲۳ فقره سرقت از باغ ویلاها برداشته شد.به گزارش خراسان، ماموران عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد حین گشت در محدوده بولوار توس مشهد به فرد معتادی که کیسه پلاستیکی مشکی رنگی در دست داشت مشکوک شدند و به قصد دستگیری وی، وارد عمل شدند.

اما فرد معتاد به محض دیدن ماموران فرار کرد و وارد یکی از منازل مسکونی شد تا از پشت بام آنجا متواری شود که این گونه نشد و این سارق حرفه ای در حلقه محاصره ماموران گرفتار و دستگیر شد. در ادامه ماموران که به واسطه کشف مقداری طلا و جواهر از داخل کیسه پلاستیکی همراه متهم متوجه شدند وی سارق است، پس از کسب دستور قضایی از ترابیان بازپرس شعبه ۲۰۳ دادسرای مشهد وی را تحت بازجویی های فنی و پلیسی خود قرار دادند که متهم به ۲۳ فقره سرقت از باغ ویلا های جاده قدیم قوچان و منازل مسکونی آن محدوده اعتراف کرد و دو نفر دیگر از همدستان خودش را لو داد.

 

با دستگیری دیگر همدستان متهم مقدار زیادی از لوازم سرقتی از محل اختفای آن ها کشف شد که با این کشف متهمان در بازجویی های پلیس راهی برای کتمان حقیقت نداشتند و به سرقت های سریالی خود اعتراف کردند تا به دستور بازپرس پرونده راهی زندان شوند

 

 اخبار حوادث  - خراسان 


ویدیو مرتبط :
سرقت از مرکز خرید و فروش طلا و جواهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز سرقت كیسه طلا فاش شد



راز سرقت كیسه طلا فاش شد

در پی مشاجره یك زوج سرایدار در یكی از محله‌های تهران، راز سرقت یك كیلو طلا توسط مرد سرایدار كه آن را از خانه‌ای در منطقه قیطریه دزدیده بود، فاش شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیستم مهر امسال، زنی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبرداد كه شوهرش طلا و مدارك مسروقه‌ای را به خانه‌شان در یك مجتمع مسكونی در خیابان آرامش در شمال تهران آورده است.

در پی این تماس، ماموران انتظامی كلانتری 103 گاندی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و به تحقیق از زن جوان پرداختند.

زن، شوهر سارقش را لو داد

زن جوان به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار مجتمع هستیم. هنگام جمع‌آوری و نظافت وسایل خانه متوجه شدم، شوهرم یك كیسه حاوی طلا را در كمد پنهان كرده است. با دیدن طلاها، از شوهرم موضوع را پرسیدم كه وی به جای پاسخ دادن به من، فحاشی كرد و كتكم زد و با برداشتن كیسه طلا از خانه بیرون رفت. با اطلاعات به دست آمده از این زن، ماموران محل مجتمع را تحت نظر گرفتند تا این كه چند ساعت بعد شوهر وی را كه قصد داشت وارد مجتمع شود، شناسایی و دستگیر كردند. با انتقال مرد سرایدار به كلانتری 103 گاندی، تحقیق از وی آغاز شد.

انكار مرد سرایدار

متهم در بازجویی مقدماتی ادعا كرد به دلیل این كه همسرش را كتك زده، او با گفتن حرف‌های دروغ قصد دارد از وی انتقام بگیرد.

در مرحله بعدی، وقتی ماموران مرد سرایدار را در مواجهه با همسرش قرار دادند، وی اعتراف كرد گفته‌های همسرش صحت دارد و وی یك كیسه طلا را از خانه‌ای در تهران دزدیده است.

متهم با اشاره به نحوه سرقت گفت: علاوه بر سرایداری به عنوان نظافتچی در خانه‌های مردم نیز كار می‌كردم. یك ماه پیش برای نظافت به خانه زوجی در قیطریه تهران رفتم. هنگام نظافت آنجا متوجه شدم زن صاحبخانه طلا و جواهر بسیاری در خانه‌اش نگهداری می‌كند و اكنون به سفر رفته و خانه را به اقوامش سپرده است.

متهم اضافه كرد: همان روز از غفلت خواهر صاحبخانه استفاده كردم و كیسه طلاها و تعدادی مدارك متعلق به صاحبخانه را كه در كمد بود، دزدیدم. در این مدت طلاها را در خانه پنهان كرده بودم و به دنبال فرصتی برای یافتن مشتری و فروش آنها بودم كه دستگیر شدم. اكنون طلاها را در یك كارتن گذاشته و در انباری خانه همسایه‌مان كه كلید آن را در اختیار دارم، پنهان كرده‌ام. در پی اظهارات متهم و بازرسی از انباری، كیسه حاوی یك كیلو طلای مسروقه كشف و ضبط شد.

با كشف اموال دزدی، ماموران كلانتری 103 گاندی با خانه شاكی تماس گرفتند و معلوم شد، آنها هنوز از مسافرت بازنگشته‌اند و یكی از نزدیكان صاحبخانه كه روز گذشته برای آب دادن به گلدان‌های خانه رفته بوده، متوجه سرقت كیسه طلا شده و موضوع را به پلیس خبرداده است.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی ادامه دارد. اموال مسروقه نیز تحویل خانواده مالباخته شد./جام جم آنلاین