اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف سرنخ‌هایی از عاملان اسیدپاشی در اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی , اسیدپاشی در اصفهان

 

اخبار اجتماعی - فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داد:
کشف سرنخ‌هایی از عاملان اسیدپاشی در اصفهان/ برخورد شدید پلیس در انتظار جنایتکاران

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان کشف سرنخ‌هایی از عاملان اسیدپاشی در اصفهان گفت: نیروی انتظامی با جدیت پیگیر شناسایی عاملان اسیدپاشی اصفهان بوده و دستگاه قضایی شدیدترین برخوردها را با عاملان این حادثه خواهد داشت.

سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اسیدپاشی عملی زشت، شنیع و چندش‌آور است، شاید قتل قابل پذیرش‌تر باشد،ولی این عمل جنایتکارانه و بسیار وقیح است.


وی تصریح کرد:طی صحبت‌هایی که با قربانیان این حادثه شده سرنخ‌هایی به دست آمده و تعدادی فرد مظنون نیز شناسایی شدند،ولی هنوز انگیزه فرد یا افراد معلوم نیست.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:بر اساس اظهارات قربانیان در چند روز اخیر به نظر می‌رسد ضارب یک نفر بوده که پیگیری نیروی انتظامی برای شناسایی ضارب ادامه دارد.


احمدی‌مقدم تاکید کرد:تاکنون انگیزه عامل اسید پاشی مشخص نشده است، ولی بعضا رسانه‌های خارجی و مغرضین سعی دارند این موضوع را به حجاب و عفاف ربط دهند، که این واقعیت ندارد و خانواده قربانیان از خانواده‌های مومن و مقیدی هستند.


وی ادامه داد:چه بسا دستانی بخواهند به این موضوع دامن زده و این حادثه را به موضوع حجاب و عفاف و فساد و فحشا ربط دهند، اما نیروی انتظامی در پیگیری این موضوع مصمم است و دستگاه قضایی شدیدترین برخوردها را خواهد داشت.

اخبار اجتماعی - ایمنا

 


ویدیو مرتبط :
جزئیات دستگیری عاملان اسیدپاشی به یک پزشک+ عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف سرنخ‌هایی از اسیدپاشی های اصفهان



اخبار,اخباراجتماعی,اسید پاشی


 اخباراجتماعی  - وزیر کشو خبر داد:
کشف سرنخ‌هایی از اسیدپاشی های اصفهان

دستگاه‌های امنیتی به طور جدی مساله اسید پاشی را پیگیری می‌کنند و کمیته‌ای در سطح کشور به طور جدی بحث اسید پاشی را در دستور کار دارد.

وزیر کشور گفت: دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی در زمینه اسید پاشی رسیده‌اند که گزارش آن در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه رییس جمهوری و سران قوا دغدغه جدی در این ارتباط دارند، نهادهای مسوول مصمم در این زمینه فعالیت می‌کنند.
وی اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی به طور جدی مساله اسید پاشی را پیگیری می‌کنند و کمیته‌ای در سطح کشور به طور جدی بحث اسید پاشی را در دستور کار دارد.

وزیر کشور شامگاه چهارشنبه به منظور سخنرانی و شرکت در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری به شهر همدان سفر کرده است.

به نوشته ی ایرنا، این همایش با حضور ۵۰۰ میهمان و سرمایه گذار داخلی و خارجی در همدان برگزار شد که امروز پنجشنبه پایان می‌یابد.

اسیدپاشی چندی پیش در اصفهان توجه جدی‌تر افکار عمومی و مسئولان به این ناهنجاری را در پی داشت و رییس جمهوری و رییس قوه فضاییه دستور پیگیری جدی برای شناسایی و بازداشت عامل یا عوامل این اقدامات را صادر کردند.


 اخبار  اجتماعی  - ایرنا