اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف زمین‌ خواری میلیاردی در گلستان


جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف زمین‌خواری به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف زمین‌خواری به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در پی اعلام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضائی شهرستان مشخص شد افرادی که از ساکنان محلی این شهرها بوده، 10 هزار و 76 متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف و اقدام به کشت و زرع کرده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: متهم پس از شناسایی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی فراخوانده شد.

جاویدان  اظهار داشت: متهم به علت نداشتن مدارک کافی برای اثبات مالکیت پس از تشکیل و تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جاویدان گفت: ارزش ریالی اراضی مورد نظر یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.


ویدیو مرتبط :
کشف بزرگترین زمین خواری منابع محیط زیست کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف زمین‌خواری 5 میلیاردی در یزد



زمین‌خواری 5 میلیاردی در یزد ,زمین‌خواری

کشف زمین‌خواری 5 میلیاردی در یزد

رئیس پلیس آگاهی یزد از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش پنج میلیارد و 200 میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا خالقی اظهار داشت: در پی شکایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد مبنی بر این‌که فردی به هویت معلوم، بخشی از اراضی در منطقه اقتصادی یزد در فاز شیمیایی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از این‌که متهم قسمتی از اراضی مورد نظر را از شرکت مذکور خریداری کرده و بدون هماهنگی، طی 2 مرحله اقدام به تصرف و حصارکشی اراضی مجاور آن به متراژ هشت هزار و 667 متر کرده است که با هماهنگی مقام قضایی نسبت به رهاسازی اراضی تصرف شده اقدام و متهم را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد، ارزش این زمین خواری را پنج میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد با مجرمان اقتصادی را در دستور کار خود دارد و همکاری و تعامل شهروندان با پلیس نقش مهمی در موفقیت‌های پلیس خواهد داشت./فرارو