اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد یک قاضی و خانواده‌ اش با سرهای بریده!


اجساد یك قاضی و سه عضو خانواده اش با سرهای بریده در آپارتمان محل سكونتشان در شهر خاركف كشف شد..

جام جم آنلاین: مقامات پلیس اوكراین اعلام كردند كه اجساد یك قاضی و سه عضو خانواده اش با سرهای بریده در آپارتمان محل سكونتشان در شهر خاركف كشف شده است.

مقامات پلیس شهر خاركف افزودند: یكی از همسایگان به پلیس اطلاع داد كه اجساد چهار عضو این خانواده را مشاهده كرده است.

اجساد به ولادیمیر تروفیموف قاضی 58 ساله، همسر 59 ساله، پسر 30 ساله و عروسش كه در این آپارتمان زندگی می كردند، تعلق دارد..

پلیس تحقیق در مورد این جنایت را آغاز كرده است. تروفیموف قاضی یك دادگاه شهر خاركف در شرق اوكراین بود.

ویكتور كوزیتسكی رئیس پلیس شهر خاركف گفت: ماموران تمام ردها از جمله ارتباط احتمالی این جنایت با فعالیت های حرفه ای قاضی مقتول  را بررسی خواهند كرد.


ویدیو مرتبط :
شوک : کشف جسد سر بریده یک کودک در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد جلاد داعش با سر بریده



اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 

  اخبار بین الملل -  کشف جسد جلاد داعش با سر بریده

سر بریده او در حالی‌ پیدا شده که سیگاری در دهانش بوده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از دید‌بان حقوق بشر سوریه نوشت که تنه شکنجه شده یکی از جلاد‌های داعش در شهر الماجدین در استان دیرالزور پیدا شده است. روشن نیست اعدام این فرد به دست که صورت گرفته است.
 
به گزارش دویچه وله، دید‌بان حقوق بشر سوریه (مستقر در لندن) از کشف جسد بدون سر یکی از جلادان «داعش» خبر داده است. این سازمان به نقل از شبکه‌های ارتباطی خود در داخل سوریه اعلام کرده که این فرد، یک مصری و جزو نیروهای پلیسی و امنیتی داعش بود.
 
روشن نیست این فرد به دست نیروهای خودی کشته شده یا شبه‌نظامیان گروه‌های دیگر یا سکنه محلی.
 
سر بریده او در حالی‌ پیدا شده که سیگاری در دهانش بوده است. ساکنان محلی می‌گویند که «داعش» کشیدن سیگار در مناطق تحت کنترل خود را ممنوع کرده است.
 
شبه‌نظامیان داعش بخش‌های بزرگی از عراق و سوریه را در کنترل خود دارند. آن‌ها کسانی را که «کافر» یا «مرتد» می‌پندارند، اعدام می‌کنند یا به بردگی می‌گیرند. از نظر داعش، مسیحیان و مسلمانان شیعه و یا ایزدی‌ها نیز جزء کفار به شمار می‌روند.
 
سازمان ملل در نخستین گزارش رسمی خود پیرامون اقدامات تروریستی داعش در ماه نوامبر، «داعش» را به جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی متهم کرده است.


 اخبار بین الملل -  تابناک