اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد کارگر جوان، 8 ماه بعد از قتل


جسد کارگر جوانی که هشت ماه پیش در ساختمان نیمه کاره‌ای به قتل رسیده بود، از عمق ۲۰ متری چاه ساختمان به بیرون کشیده شد.

خبرگزاری تسنیم: جسد کارگر جوانی که هشت ماه پیش در ساختمان نیمه کاره‌ای به قتل رسیده بود، از عمق ۲۰ متری چاه ساختمان به بیرون کشیده شد.

آذر ماه سال گذشته پسر جوان افغانستانی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و اعلام کرد برادرش محمود مفقود شده است، وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: محمود کارگر ساختمانی است و اکنون در ساختمانی در حال ساخت حوالی میدان بهشت مشغول به کار است، چند روز است که خبری از او ندارم و دوستانش نیز اطلاعی از وی ندارند.

پس از ثبت فقدانی محمود، تلاش برای یافتن وی توسط مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد تا اینکه کارآگاهان به یکی از دوستان افغانستانی محمود به نام سعید مضنون شدند و وی را به اتهام آدم‌ربایی دستگیر کردند اما وی مدعی بود که از محمود خبری ندارد.

کارآگاهان احتمال می‌دادند، سعید از مکان محمود باخبر باشد به همین دلیل بازجویی از وی ادامه داشت تا اینکه سرانجام روز گذشته به قتل محمود اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: در ساختمانی در حال ساخت حوالی میدان بهشت مشغول به کار بودم و شبها در همان مکان سکونت داشتم و می‌خوابیدم، شب وقوع حادثه محمود که از دوستانم بود، نزد من آمد و قصد داشت آنجا بخوابد اما من متوجه نیت شوم او شدم و فهمیدم محمود قصد آزار و اذیتم را دارد که در فرصتی مناسب با استفاده از یک دستمال وی را خفه کردم و جسدش را درون چاه 20 متری آنجا انداختم.

پس از اینکه سعید به قتل محمود اعتراف کرد، مراتب این قتل به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت اداره پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حاضر شدند و جسد محمود هشت ماه بعد قتل، از عمق 20 متری چاه ساختمان نیمه کاره به بیرون کشیده و به دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس از اقرار سعید به قتل محمود، وی به دستور قاضی مرادی برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
کشف جسد دختر نوشهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دلخراش پدر به دست فرزند 15 ساله/ جسد 3 ماه بعد از اعماق چاه فاضلاب کشف شد



جسد مرد 60 ساله‌ای که توسط همسر و فرزندش در مشهد به قتل رسیده بود، از عمق چاه فاضلاب خارج شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرپرست نیروهای اعزامی آتش‌نشانی مشهد اظهار کرد: صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه قاضی ویژه قتل به آتش‌نشانی برای اعزام تیم امداد و نجات اطلاع داد.

حسن نجمی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی برای کشف جسد به محل حادثه در جاده میامی روستای قازقان اعزام شدند، افزود: یک نوجوان 15 ساله با مراجعه به کلانتری محله نسبت به قتل پدر خود با همکاری مادرش در سه ماه پیش اعتراف می‌کند.

وی تصریح کرد: به دلیل اختلافات خانوادگی، پسر و مادرش با بستن پاهای این فرد او را به داخل چاه فاضلاب به عمق هشت متر پرتاب کرده‌ و روی چاه را نیز به میزان یک نیسان خاک و نخاله ساختمانی پر کرده‌اند.

نجمی با اشاره به اینکه با چهار متر خاک‌برداری و حضور دو مقنی از روستا جسد این مرد خارج شد، گفت: جسد تحویل پزشکی قانونی و نیروی انتظامی شده و این پسر و مادر نیز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و برای بررسی علت قتل به کلانتری منتقل شده‌اند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران