اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد بی‌ جان بازیگر «هری‌ پاتر»


جسد بی‌جان «دیوید لگنو»، بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در منطقه «رث ولی» کالیفرنیایی شمالی پیدا شد.

خبرگزاری ایسنا: جسد بی‌جان «دیوید لگنو»، بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» در منطقه «رث ولی» کالیفرنیایی شمالی پیدا شد.

جسد «دیوید لگنو»، بازیگر یکی از نقش‌های منفی مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» توسط دو نفر از رهگذران در منطقه «دث ولی» یا «دره مرگ» در کالیفرنیای شمالی پیدا شد.

بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» درگذشت

این بازیگر به سبب گرمازدگی شدید جان خود را از دست داده است، اما کالبد شکافی روی بدن او ادامه دارد.

«لگنو» که یک بوکسور نیز بود، از استعداد خود در بسیاری دیگر از فیلم‌های اکشن چون «ربودن» و «بتمن آغاز می‌کند» استفاده کرد، اما به سبب ایفای نقش «فنریر کری بک» در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید.


ویدیو مرتبط :
صحبت دیگر با بازیگر فیلم هری پاتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مجموعه " هری پاتر" به وطنش باز می گردد



 

 

بازیگر مجموعه

 

اما واتسون خیلی خوشحال است که به وطنش باز می گردد و تحصیلاتش را در دانشگاه آکسفورد ادامه می دهد.

وقتی قرار است برای گذراندن تعدادی از واحدهای رشته مورد نظرت دانشگاهت را ترک کنی و برای مدت یکسال به یک دانشگاه در یک کشور دیگر بروی اگر کشورمقصد ، وطنت باشد خیلی خوشحال خواهی شد و استرس کمتری خواهی داشت.

اما واتسون در حال حاضر در چنین موقعیتی قرار دارد . او برای گذراندن تعدادی از واحدهایش باید دانشگاه براون را ترک کند و به مدت یکسال در دانشگاه آکسفورد درس بخواند . این دانشگاه در همان جایی واقع شده است که اما دوران کودکی اش را گذرانده است.

واتسون ۲۱ ساله در مراسم افتتاحیه فیلم جدید خود با نام "یک هفته با مرلین" ، گفت:"بازگشتن به خانه و یاد آوری خاطرات گذشته واقعا" خیلی خوب است. از اینکه می توانم در کنار مردمی باشم که دوستشان دارم و کارهایی را که دوست دارم انجام بدهم ، خیلی خوشحالم."

اگرچه اما واتسون مشغول درس خواندن است اما حرفه بازیگری را هم کنار نگذاشته است و در چندین پروژه مختلف همکاری می کند.

او گفت:"من مشغول درس خواندن هستم و همزمان قرار است در چند پروژه هم همکاری کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. در حال حاضر نمی توانم درباره این پروژه ها صحبت کنم اما سعی می کنم که سال آینده در اوقات فراغت و بین ساعتهای دانشگاه در چند پروژه فیلمسازی شرکت کنم ."

اما واتسون در فیلم " هفته من با مرلین" نقش لوسی ، دستیار مرلین مونرو را بازی کرد. در این فیلم میشل ویلیامز نقش مرلین مونرو را بازی می کند.

اما واتسون گفت:"من این نقش را خیلی دوست داشتم . نقش خیلی حساسی نبود و من خیلی تحت فشار نبودم . اگرچه نقش خیلی کوچکی بود اما خیلی جالب بود . نمایشنامه و داستان فیلم را خیلی دوست داشتم و از آنجایی که خیلی به مرلین مونرو علاقه دارم خیلی دوست داشتم در این پروژه شرکت کنم و این نقش را بازی کنم."

او در ادامه حرفهایش گفت:"من به حضور در این پروژه افتخار می کنم و خیلی خوشحالم که جزئی از آن بودم."

او درباره میشل ویلیامز گفت:"به نظر من او عالی بود. بازی کردن نقش یک ستاره مشهور و دوست داشتنی مثل مرلین مونرو واقعا" کار سختی است اما میشل بخوبی از عهده اینکار برآمد ومن واقعا" تحت تاثیر قرار گرفتم."... / پرتال آفتاب