اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف جسد «ام وی ام سوار» در عمق200 متری قنات



جسد جوان 37ساله ای که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، روز گذشته از عمق 200 متری یک رشته قنات در اطراف نیشابور کشف شد.

به گزارش خراسان، با اعترافات هولناک جوان 23 ساله ای که به اتهام قتل در مشهد دستگیر شده بود، این پرونده جنایی در حالی وارد مرحله جدیدی شد که متهم در اعترافات خود عنوان کرد: با دوستم که قبلا در یک لوله فروشی شریک بودیم، دچار اختلاف مالی شدیم.

 

روز چهارشنبه گذشته با او در چهارراه میدان بار نوغان قرار گذاشتم تا اختلاف حسابمان را بررسی کنیم. به همین منظور من سوار خودرو «ام وی ام» او شدم و به طرف نیشابور حرکت کردیم ولی در بین راه با یکدیگر درگیر شدیم که چاقو به گردن وی اصابت کرد و جان سپرد. من هم جسد او را داخل یک رشته قنات انداختم و خودرواش را نیز سرقت کردم.

 

گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات این متهم جوان، قاضی سید جواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) با صدور دستورات ویژه قضایی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست با راهنمایی متهم به قتل به جست و جوی جسد مالک ام وی ام بپردازند.

در پی دستور قضایی، صبح روز گذشته، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه آتش نشانان نیشابور به نزدیکی قنات های مورد ادعای متهم رفتند و با اشاره او کنار قناتی که حدود200 متر عمق داشت و آب داخل آن جاری بود، متوقف شدند.

 

عقربه های ساعت حدود 2 بعدازظهر را نشان می داد که مأموران آتش نشانی جسد مرد 37 ساله را در حالی که آثار ضربه چاقو به سمت راست گردن وی نمایان بود، از داخل قنات بیرون کشیدند و بدین ترتیب بررسی های پزشکی درباره علت دقیق مرگ وی آغاز شد. بنابر این گزارش، متهم این پرونده جنایی نیز با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی حسینی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری درباره این جنایت انجام شود.

 

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
کشف جسد شاه انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف گور دسته جمعی با 3000 جسد در کرکوک



 

مهر- وزارت پیشمرگه اقلیم کردستان عراق از کشف یک گور دسته جمعی مربوط به عملیات انفال در منطقه جنوبی شهر کرکوک خبر داد. به گزارش دفتر رسانه ای اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق در تهران، "انور حاجی عثمان" معاون وزیر پیشمرگه اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: نیروهای پیشمرگ یک گور دسته جمعی در جنوب کرکوک کشف کرده اند که قدمت آن به سال 1988 میلادی برمی گردد و توسط رژیم بعث سابق عراق ایجاد شده است.

وی افزود: احتمال می دهیم این گور دسته جمعی مربوط به عملیات انفال در سال 1988 باشد و بیش از 3 هزار جسد غیرنظامی را در خود جای داده باشد.

خاطرنشان می شود عملیات انفال نام عملیاتی در سال 1988 بود که در آن نظامیان رژیم بعث عراق که به طور مستقیم از صدام دستور می گرفتند بیش از 100 هزار کرد عراقی را قتل عام کردند.../مهر