اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از شکم دو مسافر



 

 

شوهرم مخفیانه از من فیلمبرداری می كند

 

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف هشتصد و ۷۰ گرم هروئین از شکم دو مسافر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایست و بازرسی نصرت آباد هنگام کنترل و بازدید مسافران خودروهای عبوری به شخصی به هویت امیر به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری مظنون شدند که پس از تحت نظر قرار دادن وی مقدار۴۵۰گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در این ایست و بازرسی از یکنفر مسافر دیگر به هویت عباس مقدار ۴۲۰ گرم هروئین بصورت بلع و انباری کشف و ضبط کردند.

گفتنی است متهمین تحویل مراجع قانونی شدند..../خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
کشف سه کیلو مواد مخدر در شکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه دوبی



اخبار حوادث - کشف مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه دوبی

متهمان از یکی از کشورهای آسیایی قصد ورود به امارات داشتند و موادمخدر را در بسته هایی به شکل کپسول خورده بودند.

لیس امارات از کشف و ضبط مواد مخدر در شکم هفت مسافر در فرودگاه بین المللی دوبی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ خلیل ابراهیم المنصوری معاون پلیس امنیت فرودگاه دوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای امنیتی فرودگاه دوبی پس از مشکوک شدن به تعدادی از مسافران آنها را مورد بازجویی و بازرسی با اشعه قرار دادند و موفق شدند مواد مخدری که متهمان در شکم هایشان جاسازی کرده بودند را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: متهمان از یکی از کشورهای آسیایی قصد ورود به امارات داشتند و موادمخدر را در بسته هایی به شکل کپسول خورده بودند.

المنصوری خاطر نشان کرد: از شکم متهمان در بیمارستان بیش از 433 کپسول با وزنی بالغ بر 3 کیلو و 183 گرم خارج شد. متهمان به دستگاه قضایی امارات تحویل داده شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا