اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف برگه سفارش بردگان جنسی داعش بدست نیروهای دولتی سوریه+ سند



نیروهای دولتی سوریه در معبد پالمیرا، اطلاعیه سفارش بردگان جنسی را کشف کردند.

دیلی میرور با انتشار خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت: نیروهای دولتی سوریه پس از آزادسازی معبد تاریخی «پالمیرا» دستورالعمل سفارش بردگان جنسی دربند انسان‌نماهای داعشی را کشف کردند. یکی از سربازان سوری این اطلاعیه مشمئزکننده را پیدا و تصویر آن را در صفحه توییتر به اشتراک گذاشت.

در این اطلاعیه مشمئز‌کننده، که حاوی دستورالعمل دقیق سفارش بردگان جنسی بوسیله تروریست‌هاست، آمده است:

برادرانی که مایل به خرید بردگان جنسی هستند، ابتدا باید ثبت‌نام کنند. برای ثبت‌نام، درج اسامی متقاضی و فرمانده دسته، ضروری است. افراد حاضر در خدمت باید از طریق فرماندهان خود درخواست را پیگیری کنند. حداکثر در مدت 10 روز به سفارش شما پاسخ داده خواهد شد. به درخواست کسانی که ثبت‌نام نکرده باشند، رسیدگی نخواهد شد. هزینه هر برده جنسی باید در یک پاکت دربسته ارسال شود. اولویت امضای قرارداد با کسانی است که بالاترین مبلغ را فرستاده باشند.

 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل,بردگان جنسی




معبد تاریخی پالمیرا به مدت 10 ماه در اشغال تروریست های داعش بود. نیروهای دولتی سوریه به تازگی این معبد را آزاد کردند.


 اخبار  بین الملل - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
بردگان جنسی سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشدید درگیری ها در "حلب"/ کشف تونل توسط نیروهای دولتی



تشدید درگیری ها در "حلب"/ کشف تونل توسط نیروهای دولتی

سوریه, حلب, جنگ داخلی در سوریه, اخبار

ارتش سوریه عملیات خود را برای بیرون راندن مخالفان از حلب شدت بخشیده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ این در حالی است که فعالان مخالف اخبار دولتی مبنی بر موفقیت ارتش در باز پس‌گیری منطقه صلاح‌الدین در حلب را رد کرده‌اند.

به گزارش رویترز بیمارستان‌ها و کلینیک‌های موقتی در محله‌های تحت تصرف مخالفان از زخمیان درگیری‌های یک هفته اخیر در حلب پر شده‌اند.

بان کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل، ادامه جنگ در سوریه را راه حلی برای پایان بحران در این کشور نمی‌داند و بر عکس این وضعیت را "تداوم خرابی‌ها و رنج مردم" توصیف می‌کند.

بان در جمع خبرنگاران در نیویورک بروز جنگ داخلی در سوریه را "تهدیدی" برای کشورهای همسایه دانست و گفت: «هر روزی که خشونت‌ در سوریه رخ دهد، مردم بیشتری کشته، زخمی، شکنجه و یا آواره خواهند شد.»

دبیرکل سازمان ملل همچنین از تیراندازی به خودروهای حامل ناظران صلح در نزدیکی شهر حمص خبر داد.

در جریان این تیراندازی به ناظران آسیبی نرسیده است. به گفته‌ی ژنرال باباکار گای، رئیس هیأت ناظران بین‌المللی صلح در سوریه، گزارش‌ها از این کشور حاکی از تشدید خشونت‌ها و به کارگیری هلیکوپتر، تانک و سلاح‌های سنگین است.

از سوی دیگر، تلویزیون سوریه گزارش داد واحدهایی از ارتش سوریه توانستند یک قناصه(تک تیرانداز) لیبیایی را در حلب دستگیر کنند، وی بر پشت بام یکی از ساختمانها در محله الحمدانیه حلب به تیراندازی علیه شهروندان و نیروهای ارتش دست می زد.

این گزارش حاکی است طرفهای ذیربط همچنین تونلی را کشف کردند که از مسجد الکیسانی در کوی چهارم تا سالنهای نمایش در محله صلاح الدین امتداد داشت و عناصر وابسته به باندهای "آزاد" هنگام عملیات ارتش به آنجا می گریختند و پنهان می شدند.

بر اساس این گزارش، یک منبع نظامی سوری تاکید کرد در عملیات ارتش سوریه تا روز گذشته، 400  تروریست کشته و بیش از 150 نفر دیگر دستگیر شدند..../انتخاب