اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشفیات جدید از پرونده انفجار عمدی در ارومیه



اخبار,اخبارحوادث,انفجار بمب در  ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشفیات جدید در پرونده انفجار عمدی در ارومیه خبر داد و گفت: متهم به ۲ فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده و شائبه و احتمال اختلالات روانی وی نیز در این پرونده مطرح است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از خبرگزاری میزان توکل حیدری در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده انفجار پنجشنبه گذشته در شهر ارومیه مرکز آذربایجان غربی، اظهار کرد: بیست و دوم مرداد ماه امسال انفجاری به دلیل پرتاب نارنجک به یک کتابفروشی در ارومیه اتفاق افتاد که یک کشته و چهار زخمی به همراه داشت.


وی تصریح کرد: عامل این انفجار صاحب مغازه همجوار بود که به دلیل اختلافات ملکی پرونده‌ای در دادگستری دارد که این پرونده به کارشناسی ارسال شده است.


حیدری تصریح کرد: در این حادثه پدر خانواده که صاحب ملک بود کشته شده و چهار پسر وی مجروح شدند. مجروحین که به فرد مورد نظر مظنون بودند آدرس وی را دادند و مظنون نیز در مراحل اولیه به جرم خود اقرار کرد و از قصد قبلی خود برای این کار خبرداد.


رئیس دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: متهم پیش از این نیز با قصد قبلی اقدام به این کار کرده بود که به دلیل حضور یک فرد غریبه از انجام کار پشیمان می‌شود؛ اما در روز حادثه افراد مورد نظر در مغازه بودند و وی با پرتاب مواد منفجره اقدام به منفجر کردن مغازه مذکور کرده است.
حیدری تصریح کرد: در این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات اولیه انجام گرفته است و متهم اقرار به قصد قتل هر پنج نفر را داشته و انگیزه این اقدام را اختلافات ملکی عنوان کرده است.
وی با اشاره به اصرار متهم برای علنی برگزار شدن دادگاه گفت: وی خواسته تا دادگاهش علنی باشد و گفته که حرف‌های زیادی در این رابطه در دادگاه خواهد گفت.


رئیس دادگستری آذربایجان غربی افزود: متهم به ۲ فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده و شائبه و احتمال ضعیف اختلالات روانی وی نیز در این پرونده مطرح است.


حیدری با بیان اینکه سوابق کیفری این فرد درحال استعلام است، خاطرنشان کرد: با توجه به سن بالای این فرد که متولد ۱۳۱۷ است احتمال اختلالات روانی و معرفی وی به پزشکی قانونی وجود دارد.


 اخبار  حوادث  -  خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
انفجار انبار مهمات ارتش اوکراین و احتمال عمدی بودن آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده زمین خواری 6 هکتاری در ارومیه بسته شد



اخبار ,اخبار حوادث ,زمین خواری

 

اخبار حوادث - پرونده زمین خواری 6 هکتاری در ارومیه بسته شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از بسته شدن پرونده زمین خواری 5/6 هکتاری در شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ النقی پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف و تخریب 6 هکتار زمین منابع ملی به ارزش پنج میلیارد ریال در یکی از روستاهای شهرستان ارومیه توسط افرادی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با انجام تحقیقات محسوس و غیرمحسوس در نهایت دو نفر متهم در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ النقی پور خازر نشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران