اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشتی تفریحی در آب‌های اسپانیا آتش گرفت(+عکس)



کشتی سورنتو در 27 کیلومتری شهر ساحلی والنسیای اسپانیا طعمه حریق شد. حریق به دلیلی که هنوز معلوم نیست از قسمت پارکینگ خودروهای کشتی آغاز شده بوده است.

کشتی تفریحی سورنتو در آب‌های «مایورکا»ی اسپانیا طعمه حریق شد.

به گزارش ایسنا، آتش‌سوزی عصر سه‌شنبه در این کشتی تفریحی اسپانیایی تمام 156 مسافر و خدمه «سورنتو» را مجبور به ترک آن کرد. اگرچه سه نفر با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند اما این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

اخبار,اخبارحوادث,کشتی تفریحی سورنتو

 

کشتی سورنتو در 27 کیلومتری شهر ساحلی والنسیای اسپانیا طعمه حریق شد. حریق به دلیلی که هنوز معلوم نیست از قسمت پارکینگ خودروهای کشتی آغاز شده بوده است.

مسافران این کشتی تفریحی ابتدا با قایق‌های نجات و سپس با کشتی دیگری به «پالما دِ مایورکا»، جزیره‌ای که عازم آن بودند، منتقل شدند.

به گزارش یورونیوز، ناخدای سورنتو با زبانه کشیدن شعله‌های آتش دستور ترک کشتی را صادر کرد.

 

 اخبار  حوادث  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
عکس متحرک نقاشی السا با قدرت آتش (شماره بعد آب )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باران کوثری در حال آب بازی در پارک آب و آتش+عکس



تصاویر باران کوثری, بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری در حال آب بازی در پارک آب و آتش+عکس

در حالی که فیلمبرداری دومین ساخته سینمایی بلند رضا درمیشیان با عنوان «عصبانی نیستم» به تازگی به پایان رسیده در تازه ترین تصویر منتشر شده از فیلم، باران کوثری بازیگر نقش اصلی آن را با سر و صورتی خیس می بینیم.

در حالی که فیلمبرداری دومین ساخته سینمایی بلند رضا درمیشیان با عنوان «عصبانی نیستم» به تازگی به پایان رسیده در تازه ترین تصویر منتشر شده از فیلم، باران کوثری بازیگر نقش اصلی آن را با سر و صورتی خیس می بینیم. هایده صفی یاری این روزها در حال تدوین این فیلم است.

باران کوثری در نمای بالا در لوکیشنی واقع در پارک آب و آتش در حال آب بازی دیده می شود./ شبکه ایران