اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشته شدن 9 دانشجو در تصادف جاده دزفول - شوشتر




اخبار حوادث - کشته شدن 9 دانشجو در تصادف جاده دزفول - شوشتر

رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور از برخورد یک دستگاه مینی بوس با کامیون در محور دزفول به شوشتر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 9 تن کشته و 13 تن زخمی شدند.

سرهنگ همایون اسفندی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود حوالی ساعت 7:50 دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس که از دزفول به شوشتر در حال حرکت بود با یک دستگاه تریلی که در مسیر مقابل در حال تردد بود در یک کیلومتر به صالح شهر دزفول برخورد کرد.
 
وی علت این حادثه را انحراف به چپ راننده مینی بوس عنوان کرد و گفت:‌متاسفانه در این حادثه 9 تن کشته و 13 تن زخمی شدند که اکثر حادثه دیدگان دانشجوی دانشگاه شوشتر بوده‌اند.
 
رییس اداره تصادفات پلیس‌راه کشور خاطر نشان کرد: راننده مینی بوس نیز در این حادثه کشته شده اما راننده تریلی زخمی شده است.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫تصادف مرگبار مینی بوس در جاده دزفول شوشتر‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار در جاده قدیم كاشان - نطنز 7 کشته بر جای گذاشت



 برخورد دو خوردوی سواری,تصادف مرگبار ,تصاویرتصادف مرگبار ,اخبار حوادث امسال

 

تصادف مرگبار در جاده قدیم كاشان - نطنز 7 کشته بر جای گذاشت

برخورد دو خوردوی سواری سمند و پراید در کیلومتر35 جاده قدیم کاشان - نطنز باعث وقوع تصادفی مرگبار و فوت 7 نفر از شهروندان و مجروحیت یک نفر شد.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: برخورد دو خوردوی سواری سمند و پراید درکیلومتر35جاده قدیم کاشان - نطنز باعث وقوع تصادفی مرگبار و فوت 7 نفر از شهروندان و مجروحیت یک نفر شد.

به گزارش ایلنا، "روح الله فدایی" با اعلام این خبر گفت: مامورین امداد و نجات مستقر در ایستگاه شماره 2 سازمان پس از اطلاع از این حادثه از طریق شماره 125 ، در ساعت 19 و 45 دقیقه مورخ 9/1/91 بلافاصله در محل حاضر و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از انفجار خودرو، خروج متوفیان و مصدوم گرفتاراز داخل خودروها معمول و جهت مداوا به عوامل امدادی تحویل دادند.

روح الله فدائی افزود: به علت شدت حادثه تمام 4 سرنشین خودروی پراید متاسفانه فوت و از 4سرنشین خودروی سمند نیز 3 نفر فوت نمودند.

وی در ادامه از رانندگان عزیز خواست تا توصیه های ایمنی را جدی گرفته و ضمن رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و حرکت باسرعت مطمئنه از بروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آورند و از هموطنان عزیز درخواست نمود تا در مواقع بروز سوانح رانندگی از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده و مامورین امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری را در انجام وظیفه خود یاری نمایند.