اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشته شدن یک فرمانده ارشد القاعده در پاکستان(+عکس)



نیروهای امنیتی پاکستان در جریان حمله‌ای شبانه یکی از فرماندهان ارشد القاعده در منطقه بلوچستان این کشور را کشته و همسر وی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از مقام‌های محلی بلوچستان پاکستان اعلام کرد: یکی از فرماندهان مهم القاعده به نام "عمر لطیف" که تبعه پاکستان بود، در جریان عملیات نیروهای پاکستانی کشته شد. به گفته این مقام، عمر لطیف، همسرش، یک برادر و دو دخترش که هر دو زیر پنج سال هستند در هشت تا 10 ماه گذشته در منطقه "چاگی" زندگی می‌کردند و پیش از آن در ولایت نیمروز در مرز افغانستان بودند.

براساس اعلام این مقام پاکستانی، عمر لطیف یکی از فرماندهان ارشد القاعده در بلوچستان پاکستان و مناطق پنجاب در جنوب این کشور بود و برادر وی به نام "بلال" موفق شد در جریان حمله فرار کند و احتمالا به افغانستان گریخته است.

ولایت پنجاب برای دستگیری لطیف جایزه دو میلیون روپیه و نیم میلیون روپیه برای همسر وی تعیین کرده است که ریاست شاخه زنان القاعده در بلوچستان و پنجاب را برعهده دارد. مقام‌های امنیتی در حال بازجویی از همسر لطیف هستند.

اخبار,اخبار بین الملل ,فرماندهان ارشد القاعده


  اخبار  بین الملل  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
کشته شدن خطرناکترین فرمانده تیم مرگ القاعده یمن -سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده ارشد القاعده در یمن کشته شد (+عکس)



فرمانده ارشد گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده در یمن روز گذشته در درگیری با افراد ناشناس در استان حضرموت به هلاکت رسید.

وی در حین تردد در یکی از مسیرهای کوهستانی استان حضرموت یمن از سوی "افراد قطاع الطریق" هدف کمین قرار گرفته و در درگیری مسلحانه در اثر اصابت گلوله به هلاکت رسیده است.


لازم به ذکر است که شبکه تروریستی القاعده درشبه جزیره عرب به مرکزیت یمن با سواستفاده از وضعیت نبود حکومت مرکزی در این کشور و بافت خاص قبیله ای و همچنین جغرافیایی یمن، اقدام به ایجاد دهها مرکز آموزشی و اردوگاههای نظامی کرده است.


همزمان با تجاوز نظامی ائتلاف عربی - صهیونیستی به رهبری عربستان سعودی، نیروهای نظامی القاعده با هدایت سرویس اطلاعاتی آل سعود در کنار مزدوران سعودی اقدام به حملات علیه واحدهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور کرده اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل - ایلنا