اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشته‌شدن یک دانشجو در تیراندازی در آمریکا


مقامات ایالت جورجیای آمریکا از کشته شدن یک دانشجو در حادثه تیراندازی در دانشگاه ایالتی «ساوانا» خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مقامات ایالت جورجیای آمریکا روز جمعه از کشته شدن یک دانشجو در حادثه تیراندازی در دانشگاه ایالتی «ساوانا» خبر دادند. مقامات ایالت جورجیا در این باره اعلام کردند در حال بررسی نحوه وقوع این حادثه هستند و به همین علت، این دانشگاه ایالتی تعطیل شده است.

 در بیانیه منتشر شده در پایگاه اینترنتی دانشگاه ایالتی ساوانا آمده است دانشجویی که در حادثه تیراندازی کشته شد، «کریستوفر استارکس» نام دارد که دانشجوی سال اول بود. براساس این بیانیه، وی پس از آنکه مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد، اما در آنجا فوت کرد.

تاکنون هیچ کس در ارتباط با این حادثه بازداشت نشده و «اداره تحقیقات جورجیا» با همکاری نیروهای پلیس در حال تحقیق درباره این پرونده است.


ویدیو مرتبط :
۳ کشته و زخمی در تیراندازی دانشگاه تنسی آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه سریال تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا با ۴ کشته و ۳ زخمی



ادامه سریال تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا با ۴ کشته و ۳ زخمی

زنجیره تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا با ۴ کشته و ۳ زخمی دیگر ادامه یافت.

به گزارش فارس شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز آمریکا خبر داد در تازه‌ترین حادثه تیراندازی در آمریکا 4 نفر که یکی از آنها فرد تیرانداز بود کشته شده و 3 افسر پلیس زخمی شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گفته مقامات ایالت پنسیلوانیا، فردی مسلح در یکی از مناطق مرکزی این ایالت ناگهان اقدام به تیراندازی کرد که دخالت نیروهای پلیس باعث شد وی کشته شود.

یکی از مقامات پلیس پنسلوانیا گفته است در این حادثه یکی از افسران پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، یک افسر دیگر در سانحه خودرو مجروح شد و یک افسر دیگر بر اثر شلیک ناکامل گلوله مجروح نشدند.

وی افزود هیچکدام از این جراحت‌ها جدی نیستند و خطری زندگی این افسران را تهدید نمی‌کند.

مقامات پلیس و اورژانس پنسیلوانیا به این شبکه خبری گفته‌اند نمی‌توانند جزییات بیشتری از این حادثه ارائه کنند.

قتل با تیراندازی که از گذشته هم در آمریکا فراوانی زیادی داشت، این روزها تحت تأثیر حادثه مدرسه «سندی هوک» به یکی از بزرگترین دغد‌غه‌های این کشور بدل شده است.

سه روز پیش نیز یک حادثه تیراندازی دیگر در ایالت کلورادو آمریکا 4 قربانی گرفته بود.

در حادثه تیراندازی چند روز پیش به مدرسه ابتدایی «سندی هوک» در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانتیکت» دست‌کم 30 نفر کشته شدند که بین 18 تا 20 نفر از آنها کودک بودند.

ناظران، حادثه مذکور را از جمله وحشتناک‌ترین رخدادهای تاریخ آمریکا می‌دانند؛ در حادثه مشابهی که در سال 1999 در مدرسه راهنمایی «کلمباین» در ایالت کلورادو رخ داد یکی از دانش‌اموزان 12 دانش‌آموز دیگر را به قتل رساند.

قتل با تیراندازی موج گسترده اعتراضات به قوانین حمل سلاح در آمریکا را به دنبال داشته که خواهان اعمال محدودیت‌هایی بر قوانین حمل سلاح هستند.

در ماده دوم قانون اساسی آمریکا آمده است که «یک ملیشیای بسیار منظم برای حفظ امنیت یک ایالت آزاد ضروری است. این حق مردم برای نگهداری و حمل اسلحه نباید نقض شود.»/فارس