اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشتن 14 نفر به خاطر مخالفت با یک ازدواج!



وی چندین سال قبل نیز پدر و مادر و دو برادر خود را به دلیل مخالفت با این ازدواج به قتل رسانده ولی هیچ گاه محاکمه نشده بود.

درپی رد شدن پیشنهاد ازدواج، مرد پاکستانی از شدت ناراحتی، ده نفر از اعضای خانواده زن را کشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته پلیس، این فرد پس از این جنایت گریخته و هنوز بازداشت نشده است.

وی در این حمله پدر و مادر دختر را به همراه هشت نفر دیگر از اعضای خانواده اش به قتل رساند.

وی چندین سال قبل نیز پدر و مادر و دو برادر خود را به دلیل مخالفت با این ازدواج به قتل رسانده ولی هیچ گاه محاکمه نشده بود.


اخبار حوادث - واحد مرکزی

 


ویدیو مرتبط :
چه کسانی به خاطر مخالفت با دستورات معصوم از عدالت خارجن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد قرائتی از زنان به خاطر مخالفت با ازدواج دوم همسرانشان



 

 

سایت خبری پارسینه به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع) نوشت: «حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی» در برنامه «درس‏هایی از قرآن» این هفته از شبکه اول سیما، از ممانعت زنان نسبت به ازدواج دوم همسرانشان انتقاد کرد.

وی گفت: «دادستان تهران حدود بیست سال پیش به من گفت که در تهران 500 هزار زن جوان بیوه هست. 500 هزار زن جوان بیوه برای بیست سال پیش است. الان شاید یك میلیون باشد.»

این مفسر قرآن کریم از ممانعت زنان نسبت به ازدواج دوم مردانی که توان جسمی و اقتصادی دارند، انتقاد کرد و گفت: «اگر یك مردی توان جسمی دارد، توان مالی دارد، دو تا ماشین، دو تا خانه، دو تا موبایل، (از همه چیز) دو تا دو تا تهیه می‏کند؛ ولی (وقتی به ازدواج می‏رسد) زن می‌گوید: «نخیر! خدا یكی زن هم یكی!» یعنی چه؟ یعنی آن یك میلیون زن جوان به درك؟ گناه می‌كنند به درك؟ می‌سوزند به درك؟ این بخل زن‌ها است. بخل زن‌ها باعث می‌شود كه یك میلیون زن جوان بیوه وجود داشته باشد.../عصرایران