اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشتن خواننده معروف انگلستان به راحتی آب خوردن



اخبار حوادث - کشتن خواننده معروف انگلستان به راحتی آب خوردن/ 100 ضربه سنگ و بطری شکسته به صورت قربانی برای اطمینان از مرگ

جنایتکار انگلیسی که به تازگی از زندان آزاد شده است ،به خاطر تنها 5 پوند انسانی با 100 ضربه سنگ و شیشه به قتل رساند و سرش را داخل رودخانه انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ قاتلی خطرناک که تنها 5 روز از آزاد شدنش از زندان انگلستان می‌گذشت خواننده محلی را مورد ضرب وشتم شدید قرار داده و او را کشت. بدن این خواننده محلی، دیوید لویس درحالی که سرش به طرز وحشیانه‌ای متلاشی شده بود، در کنار رودخانه تاف درکاردیف در تاریخ 19مارس پیداشد.
 
گارت جانز 28ساله که به تازگی دوره 6 ساله زندان خودرا برای فرو بردن یک چنگال در سر نامزدش و کشته شدن او، گذرانده بود، تنها پس از 5 روز از آزادی‌اش مرتکب قتل وحشیانه دیگری شد.
 
"جانز" گیتاریست محلی دیوید لویس را در مرکز بی‌خانمان ملاقات کرد و سپس طوری که او متوجه نشود از دور او را تعقیب کرد، زمانی که لویس به سمت یک دستگاه خودپرداز رفت جانز به پشت او آمد و تلاش کرد تا رمز کارت بانکی او را به خاطر بسپارد.
 
جانز پس از مدتی لویس را به زور به سمت ساحل یک رودخانه متروک برد و بیشتر از 100ضربه با سنگ و بطری شیشه‌ای به سر او وارد و او را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند.
 
جانز، پس از به قتل رساندن دیوید لویس، 5 پوند موجود در کیف پول را برداشت و سپس به سمت دستگاه خود پرداز رفت و تلاش کرد که بتواند از کارت بانکی لویس استفاده کند اما چندین بار رمز کارت را اشتباه وارد کرد بنابراین موفق به گرفتن پول از دستگاه خود پرداز نشد.
 
مشاور قانونی، پوینشت کافلین اظهار داشت:‌ جانز از قبل لویس را به عنوان قربانی درنظر گرفته بود و قتل لویس یک قتل حساب شده و کاملا عمدی بوده است.
 
جانز 80ضربه محکم با سنگ به صورت لویس وارد کرده بود و 20ضربه هم با بطری شیشه‌ای بر گردن او ضربه زده بود که منجر به جدا شدن و متلاشی شدن صورت لوئیس شده بود و این قتل آنقدر فجیع بود که حتی ماموران پلیس این حادثه را بسیار هولناک خواندند و در گفتگو با رسانه‌ها بیان داشتند: تنها یک حیوان می‌تواند بدین شکل یک انسان را بکشد.
 
کافلین بیان داشت: بعد از قتل لویس،جانز خیلی طبیعی طوری که انگار نه انگار هیچ اتفاقی افتاده است به یک خوابگاه مخصوص بی خانمان‌ها رفته و لباس خونین خود را سر به نیست کرده است.
 
جانز بعد از آن که پلیس او را دستگیر کرد جرم خود را قبول نکرد و سعی در منحرف کردن پلیس داشت اما ادعاهای او را کسی باور نمی‌کرد. پس از چند روز جانز در دادگاه ادعا کرد که آن‌ها با هم درگیری داشتند و لویس کاملا غیر عمدی کشته شده است.
 
اما پس از 5ساعت هیئت منصفه با توجه به بررسی‌ها و شواهد جانز را گناهکار شناختند ولی متاسفانه حکمی قطعی برای این جنایتکار که به هیولا شهرت یافته است نداد.
 
قاضی دیویس به این نتیجه رسیده بود که کشتن لویس کاملا از روی قصد بوده و او به خاطر پول با ضربات وحشیانه‌ای به قتل رسیده است.
 
پدر لویس نوازنده و خواننده معروف محلی، با قلبی شکسته بیان کرد: همه ما هنوز هم در شوک از دست دادن دیوید هستیم، مرگ او یک چاله عظیم در زندگی ما ایجاد کرده است که هیچ گاه از بین نمی‌رود.
 
پدر مقتول همچنین اظهار داشت که حکم هیئت منصفه را قبول می‌کند و از شاهدی که پیش پلیس رفته و به آن‌ها درمورد پسرش در روزی که کشته شده اطلاعات خوبی داده است، تشکر می‌کند.
 
سرپرست کارآگاهان خانم چارد همچنین گفته: قتل آقای دیوید لویس یک حادثه عظیم بسیار غم انگیز است که تمام مردم هنوز در شوک این ماجرا به سر می‌‌‌‌برند.
 
او همچنین افزود: از تمام افرادی که برای پیداکردن قاتل به ما کمک کردند و اطلاعات مفیدی داشتند، سپاسگذاری می‌کنیم.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دزدی 2 به راحتی آب خوردن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت به راحتی آب خوردن



اخبار حوادث - سرقت به راحتی آب خوردن/دزدان تا آخرین اسکناس عابر بانک را به سرقت بردند

دزدانی که روز گذشته توانستند به راحتی به یک دستگاه عابر بانک دستبر زده و تا آخرین اسکناس آن را به سرقت ببرند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح روز گذشته(جمعه) دزدانی به عابر بانکی در محله "ده مجنون" شهرستان کرمانشاه دستبرد زده و تا آخرین اسکناس آن را خالی کرده و با خود بردند.

این دزدان توانستند به راحتی این سرقت را انجام داده و از محل متواری شوند.

سردار "کریم کشوری"، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره این خبر گفت: دزدان تمام موجودی این عابر بانک را تخلیه می‌کنند و متاسفانه آژیر خطر و دوربین‌های مداربسته این بانک نیز در این زمان با مشکل فنی روبرو بوده است.

سردار کشوری در پایان تاکید کرد: عملیات و تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل یا عوامل این سرقت در حال انجام است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران