اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشتار خانوادگی بعد از سال‌ها اختلاف



اخبار حوادث -  کشتار خانوادگی بعد از سال‌ها اختلاف

مردی در اقدامی جنون‌آمیز چهار عضو خانواده خود را کشت و سه‌نفر را نیز به‌شدت زخمی کرد. پدر، خواهر و دو فرزند قاتل در این جنایت جان باختند و مادر، شوهرخواهر و همسر او زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

  متهم به قتل که از اهالی اهواز است سال‌ها قبل بدون رضایت خانواده خود با دختری جوان ازدواج کرد و از همان زمان اختلافاتی میان او و والدینش پیش آمد به گونه‌ای که توسط خانواده طرد شد. در این مدت مرد جوان صاحب دو فرزند شد. او چند روز قبل از حادثه همراه فرزندان پنج‌ساله‌ و پنج‌ماهه و همسر خود به خانه پدرش رفت و در آنجا مشکلات قدیمی سر باز کرد. مرد جوان که مورد سرزنش قرار گرفته بود سرانجام صبح چهارشنبه هفته گذشته کنترل خود را از دست داد و دست به جنایت زد.

 

او در حالی این قتل‌ها را انجام داد که اعضای خانواده‌اش سعی داشتند اوضاع را آرام کنند و مانع بروز بحران شوند اما مرد خشمگین با چاقو به پدر، مادر، خواهر، شوهرخواهر، همسر و دو فرزندش حمله و همه آنها را زخمی کرد. پلیس دقایقی بعد از این اقدام جنون‌آمیز در جریان ماجرا قرار گرفت و ماموران خود را به محل حادثه رساند.

 

آنها با صحنه‌ای هولناک مواجه شدند و فهمیدند پدر و دو فرزند متهم به قتل جان خود را از دست داده‌اند. سایر مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و تلاش‌ها برای نجات جان آنها آغاز شد اما ایرنا به‌نقل از یک منبع آگاه خبر داد خواهر متهم نیز جانش را از دست داد.


کارآگاهان در ادامه به بازجویی از متهم پرداختند و او به ارتکاب قتل‌ها اعتراف و ماجرا را تشریح کرد. بنابر این گزارش در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و متهم بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری استان خوزستان پای میز محاکمه می‌رود. این پرونده در حالی تشکیل شده است که قضات دادگاه کیفری استان خوزستان در انتظار پرونده یک جنایت خانوادگی دیگر هم هستند. آن جنایت در آبادان به وقوع پیوست و مردی دو برادرزن خود را به قتل رساند و پدر همسرش را نیز با شلیک گلوله زخمی کرد.


ماموران پلیس آبادان وقتی از طریق تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 در جریان تیراندازی در یکی از محله‌ها قرار گرفتند به آنجا رفتند و با پیکر خونین سه‌مرد مواجه شدند. این سه‌نفر به بیمارستان انتقال یافتند اما دو نفر از آنها که برادر بودند جان باختند و پدرشان از مرگ نجات یافت.


کارآگاهان در ادامه به تحقیق از اهالی محل پرداختند. یکی از آنها گفت: «من از پنجره خانه‌مان دیدم چهار مرد جلو در خانه همسایه‌مان به نام سیروس ایستاده‌اند. آنها را شناختم و فهمیدم برادران و پدر همسر سیروس هستند. در همین هنگام ناگهان صدای شلیک شنیده شد و دیدم سیروس از پشت‌بام به سمت خانواده همسرش شلیک کرده است. من و همسایه‌های دیگر سراسیمه به خیابان دویدیم اما در آن هنگام سیروس فرار کرده بود. ما نیز با پلیس تماس گرفتیم و موضوع را گزارش دادیم.»


افسران جنایی در گام بعدی تلاش‌های خود را برای یافتن ردی از متهم فراری آغاز کردند و بعد از چند روز توانستند نشانی مخفیگاه او را به دست بیاورند. آنها که احتمال می‌دادند سیروس دست به سلاح ببرد عملیاتی ویژه را طرح‌ریزی کردند و پس از محاصره مکان موردنظر متهم را به دام انداختند.


سیروس پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت ‌بازجویی قرار گرفت و به کشتن دو برادرزنش اعتراف کرد. متهم درباره انگیزه‌اش از این قتل گفت: «من و همسرم رابطه خوبی داشتیم و مشکلی وجود نداشت تا اینکه مدتی قبل 15میلیون‌تومان به پدرزنم قرض دادم اما او طلبم را نمی‌داد و سر این موضوع دچار اختلاف شدیم بعد از آن درگیری‌های من و همسرم هم شروع شد و هر روز با هم جنگ و جدال داشتیم تا اینکه زنم به خانه پدرش رفت.

 

در این مدت مرتب به صورت تلفنی با هم در ارتباط بودیم. پدرزنم چندبار پیغام داده بود که دنبال همسرم بروم و او را به خانه برگردانم اما من شرط این کار را پس‌گرفتن طلبم عنوان کردم به این ترتیب اختلافات ادامه پیدا کرد.»


متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه همسرم با من تماس گرفت و گفت پدر و سه ‌برادرش در حالی که عصبانی هستند به سمت خانه من حرکت کرده‌اند. او از من خواست برای اینکه درگیری پیش نیاید خانه را ترک کنم اما من این کار را نکردم و تصمیم گرفتم انتقام بگیرم به همین دلیل سلاح شکاری‌ام را برداشتم و به پشت بام رفتم. آنجا کمین کردم و وقتی آنها رسیدند به طرفشان شلیک و بعد به سرعت فرار کردم.» بنابر این گزارش رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
(تشنگان قدرت . تخریب و کشتار) وقتی بین خود تروریستهای سوریه اختلاف هست.( درگیری بین تروریستهای التوحید و النصر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد



 

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد

 

دختر جوانی که از منزل برای رفتن به مسجد و ادای فریضه نماز خارج شده بود در بین راه با ضربات چاقو از پا درآمد.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه قضایی خان ببین از توابع استان گلستان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه به منظور تحقیقات و شناسایی علل و عامل قتل در محل حاضر شد.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی افزود: پس از انجام مراحل تحقیقات مشخص شد قاتل، جوانی به نام کیومرث است که پس از اقدام به قتل از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: خانواده قاتل و مقتول از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند که این اختلاف در نهایت مرگ دختر جوان را رقم زد.

به گفته قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد..... / خبرگزارى ایسنا