اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کری بعد از مذاکره با ظریف :دلگرم شدم



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

وزیر امور خارجه همچنین امروز با سرگئی لاوروف همتای روس خود و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتای ایرانی خود گفت از مذاکره با ظریف دلگرم شدم.

به گزارش تسنیم، وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با همتای ایرانی خود گفت از مذاکره با ظریف دلگرم شدم.

محمد جواد ظریف پس از حضوری کوتاه در تهران امروز دوباره به همراه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین فریدون، دستیار رئیس جمهور به وین، محل برگزاری مذاکرات هسته‌ای بازگشت.

وزیر امور خارجه همچنین امروز با سرگئی لاوروف همتای روس خود و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار خواهد کرد. 

 

اخبار سیاست خارجی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
معنای همزمانی مذاکره ظریف و کری با وقایع حج!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری: از ملاقات امروز با ظریف دلگرم شدم


وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه پس از دیدار با همتای ایرانی‌اش گفت مذاکرات امروزش با ظریف،‌ او را دلگرم کرده است.

خبرگزاری فارس: جان کری وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه گفت مذاکرات امروزش با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه، او را دلگرم کرده است.

کری این اظهارات را پس از دیدارش با وزیر خارجه ایران که امروز از تهران به وین بازگشت، مطرح کرده است.

آقای ظریف هم به خبرنگاران حاضر گفته است که او از ابتدا مأموریت داشته برای رسیدن به توافق مذاکره کند و اکنون نیز معتقد است که توافق امکان‌پذیر است.

مذاکرات هسته‌ای که از دو هفته قبل در شهر وین آغاز شده، قرار بود امروز به توافق نهایی ختم شود، اما اختلافات باقی‌مانده موجب شده تا گفت‌وگوها برای چند روز دیگر نیز ادامه یابد.