اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کریم انصاری فرد آقای گل لیگ برتر شد


در نهایت کریم انصاری فرد توانست با گلی که امروز برابر صنعت نفت به ثمر برساند، 21 گله شود و عنوان آقای گلی را از آن خود کند. خبرگزاری مهر : مهاجم تیم فوتبال سایپا با گلزنی برابر صنعت نفت آبادان توانست عنوان آقای گلی لیگ یازدهم را کسب کند.

 فونیکه‌سی مهاجم صنعت نفت، کریم انصاریفرد مهاجم سایپا و رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبا سه بازیکنی بودند که امسال رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان آقای گلی با یکدیگر انجام دادند. در نهایت کریم انصاری فرد توانست با گلی که امروز برابر صنعت نفت به ثمر برساند، 21 گله شود و عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

فونیکه سی هم که نزدیکترین رقیب انصاریفرد بود امروز از مسابقه اخراج شد تا این بازیکن با 20 گل بعد از انصاریفرد دوم شود. عنایتی هم با 18 گل در مکان سوم جدول گلزنان لیگ یازدهم قرار گرفت.

سال گذشته رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان توانسته بود با 24 گل آقای گل شود. انصاریفرد فصل پیش با 20 گل بعد از نوروزی و ادینیهو مهاجم تیم مس در رده سوم جدول گلزنان لیگ قرار داشت.


ویدیو مرتبط :
آقای گل شدن کریم انصاری فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری فرد هستم، آقای گل لیگ!


کریم انصاری فرد آقای گل فصل پیش لیگ برتر از فشارهایی که در این مدت پشت سر گذاشت گله دارد و امیدوار است بتواند با ادامه همین روند در تیم ملی هم جایگاه خودش را به دست بیاورد.

تماشا: پس از ماه ها و هفته ها گل نزدن سرانجام توانست در بازی با پیکان یکی از باشکوه ترین شب های عمر فوتبالی اش را پشت سر بگذارد. کریم انصاری فرد آقای گل فصل پیش لیگ برتر از فشارهایی که در این مدت پشت سر گذاشت گله دارد و امیدوار است بتواند با ادامه همین روند در تیم ملی هم جایگاه خودش را به دست بیاورد. گفت و گوی تماشا با مرد 3 گله بازی با پیکان را در ادامه می خوانید:

کریم انصاری فرد هستم، آقای گل لیگ!

فکر می کردی که 3 گل بزنی؟

- من کریم انصاری فردم، همان کسی که در تمام دوره هایی که در لیگ برتر به میدان رفته توانسته خودش را در جمع مدعیان آقای گلی قرار بدهد. در فصل گذشته هم عنوان آقای گلی را به دست آوردم. فشار زیادی را در این مدت پشت سر گذاشتم و این من را اذیت می کرد.

اما خودت هم با گل نزدنت به این فشارها دامن زدی.

- من در تمام بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته ام تمام تلاشم را کرده ام که موفق باشم. برای گل زدن باید شرایط خاصی داشته باشی و من در این مدت تمام سعی ام را کرده ام که آن را فراهم کنم. من نیاز به اعتماد به نفس داشتم که به نظر می رسد آن را به دست آوردم.

به نظر می رسد شادی گل را هم فراموش کرده بودی، مخصوصا در صحنه گل اول. در صحنه گل دوم هم نتوانستی به خوبی سر بخوری!

- من شادی گل را فراموش نکرده بودم. نمی دانم منظورتان چیست اما من سعی داشتم به سمت هواداران تیممان بروم که در این مدت انگیزه زیادی به من می دادند. من در بازی هایی هم که گل نمی زدم از محبت آنها بی بهره نبودم و این باعث شده بود که بخواهم شادی ام را با آنها تقسیم کنم.

چرا در ایران زننده گل به سمت پاس دهنده نمی رود؟ یا دور استادیوم را می دود یا اینکه او را باید در آغوش سرمربی یا یکی از نیمکت نشینان ببینیم!

- من از بازیکنانی که به من پاس دادند تشکر کردم. در رختکن هم به طور مخصوص از آقا مهدی (مهدوی کیا) تشکر کردم. برای خودم، همانطور که گفتم دوست داشتم در آن لحظه فقط شادی ام را با هواداران تقسیم کنم. این گل ها را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

پرسپولیس این پیروزی ها را ادامه می دهد یا این هم یک جرقه بود؟

- ما روند خوبمان را در چند بازی گذشته به دست آورده ایم و فقط در مقابل مس کمی از آن دور شده بودیم. متاسفانه بعضی از انتقادات نسبت به پرسپولیس منصفانه نیست و بچه ها در این مدت فشار زیادی را تحمل کردند.

این فشار بعضی اوقات باعث می شود در انجام ساده ترین کارها هم به مشکل بخوریم و نتوانیم همان چیزی باشیم که انتظار دارند اما من به همراه بقیه بازیکنان قول می دهیم که پرسپولیس روز به روز بهتر از قبل بازی کند.

به نظر می رسد همان فشار هم باعث شد که در یکی از صحنه ها نتوانی توپ را وارد دروازه کنی و می خواستی با حرکت نمایشی گل بزنی که موفق هم نبودی.

- در آن صحنه در زمانبندی دچار اشتباه شدم وگرنه به راحتی می توانستم توپ را وارد دروازه کنم. در بازی های بعدی بیشتر دقت می کنم که این توپ ها را از دست ندهم.

درباره اردوی تیم ملی حرف بزنیم. همه می گویند لیگ ما وقفه زیادی دارد و این باعث لطمه خوردن به تیم ها می شود. نظر تو چیست؟

- به هر حال باشگاه ها هم حق دارند اما باید این مسئله را در نظر گرفت که تیم ملی هم در مقطع حساسی قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا به موفقیت برسیم. وقتی همه می گویند حضور در جام جهانی فوتبال ما را چند سال جلو می برد، باید در عمل هم آن را نشان دهیم و تمام امکانات را در اختیارت تیم ملی قرار دهیم.

ما با ازبکستان بازی داریم و پیروزی در این بازی می تواند تیم را تا حدود زیادی به جام جهانی نزدیک کند. همانطور که در بازی با کره همه با هم متحد شدیم و یک پیروزی ملی و تاریخی را رقم زدیم باید آن را ادامه دهیم که در مقابل ازبکستان هم به پیروزی برسیم. ازبکستان یکی دیگر از حریفان مستقیم ما در راه جام جهانی است و 3 امتیاز این دیدار مسیر ما را هموار می کند.

جایگاه تو در تیم ملی با حضورقوچان نژاد به خطر افتاده، نگران نیستی؟

- نگرانی خاصی ندارم. کی روش به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می کند. همانطور که من در تیم ملی شانس دارم تمام بازیکنان دیگر لیگ هم همینقدر شانس دارند.

من در بازی با کره نتوانستم به میدان بروم اما این دلیل نمی شود که در بازی با ازبکستان جزو بازیکنان نباشم. باید خودم را در تمرینات تیم ملی در این فرصت کاملا اثبات کنم و امیدوارم بتوانم در این بازی کی روش را مجاب کنم که به من بازی بدهد.


کریم انصاری فرد، هشتمین گلزن تاریخ لیگ

سه گلی که کریم انصاری فرد در بازی با پیکان زد او را به رده هشتم گلزنان لیگ برتر رساند. کریم تا قبل از این بازی 56 گل در تاریخ لیگ برتر زده بود و با هت تریک در این بازی 59 گله شد.

انصاری فرد اگر بتواند مثل سال گذشته گل بزند می تواند تا رده سوم این جدول صعود کند. جدولی که رده های بالای آن در اختیار دو استقلالی یعنی رضا عنایتی و آرش برهانی است.

گلزن

تعداد گل

تیم ها

رضا عنایتی

107

ابومسلم (28) استقلال (55) سپاهان (4) صبای قم (18) مس کرمان (2)

آرش برهانی

101

پاس (35) استقلال (65)

فریدون فضلی

85

تراکتور (2) صبا (31) ابومسلم (22) استقلال اهواز (30)

مهدی رجب زاده

78

ذوب (55) سپاسی (13) مس (10)

عماد رضا

70

سپاهان (59) فولاد (8) شاهین (3)

سیاوش اکبرپور

64

استقلال (38) سپاسی (14) استیل آذین (9) تراکتورسازی (5)

ابراهیم توره

60

پرسپولیس (11) پیکان (13) سپاهان (36)

کریم انصاری فرد

59

سایپا (55) پرسپولیس (4)

محسن بیاتی نیا

57

پیکان (11) صبا (20) پاس (25) مس کرمان (1)

محمد غلامی

54

ملوان (8) پاس (19) استیل آذین (19) داماش (8)