اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کریمی: بردن السد در قطر غیرممکن نیست


هافبک هجومی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که تیم السد در خانه بازی می‌کند و از بازیکنان بزرگی سود می‌برد اما شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست.

ایسنا: هافبک هجومی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که تیم السد در خانه بازی می‌کند و از بازیکنان بزرگی سود می‌برد اما شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست.

علی کریمی اظهار کرد: السد قطر تیم قدرتمندی است که 2 سال پیش قهرمان آسیا شده است و نقطه قوت این تیم خط حمله آن است که از وجود بازیکنی مثل رائول گونسالس سود می‌برد. باید به خوبی این تیم را آنالیز کنیم تا به مشکل برنخوریم.

وی افزود: درست است که تیم السد در خانه بازی می‌کند و از بازیکنان بزرگی سود می‌برد اما شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست و امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم.

هافبک هجومی سپاهان با بیان این که در لیگ برتر دیگر سرنوشت قهرمانی در دست خودمان نیست، گفت: سپاهان در نیم فصل دوم خیلی بهتر و منسجم‌تر شد به طوری که در چند هفته متوالی توانستیم برنده از میدان خارج شویم اما امتیازات زیادی را با بی‌دقتی خودمان از دست دادیم و هم‌اکنون باید منتظر لغزش رقبا باشیم. در دیگر بازی‌های لیگ باید تمام امتیازات لازم را بگیریم تا شانس قهرمانی داشته باشیم. سپاهان تیم بزرگی است که پرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که شانس چه تیمی را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از بقیه تیم‌ها می‌داند، گفت: اعتقاد دارم شانس تیم فولاد از سایر تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر است چرا که از 3 بازی باقیمانده دو بازی این تیم در خانه است و یک بازی بیرون از خانه دارد. امیدوارم علی احمدی، مدافع تیم سپاهان بتواند هرچه زودتر به میادین بازگردد؛ چرا که واقعا به این بازیکن نیاز مبرم داریم.

سپاهان چهارشنبه شب همین هفته در قطر به مصاف تیم السد می‌رود.


ویدیو مرتبط :
ژاوی هرناندز در قطر / عقد قرارداد با السد قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم السد قطر امروز وارد اصفهان می‌شود



 

 

تیم السد قطر امروز وارد اصفهان می‌شود

 

 

برای رویارویی با سپاهان

تیم السد قطر امروز وارد اصفهان می‌شود

تیم فوتبال السد قطر برای رویارویی با سپاهان امروز با یک هواپیمای اختصاصی وارد اصفهان می‌شود.

تیم السد قطر برای دیدار با تیم سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (دوشنبه) با یک فروند هواپیمای اختصاصی وارد اصفهان خواهد شد.

دیدار رفت این دو تیم قرار است چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود. دیدار برگشت دو تیم دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

تیم السد دو ملی‌پوش اصلی تیم خود را به نام‌های یوسف احمد و محمد کسولا را به خاطر آسیب دیدگی در دیدار قطر با بحرین در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در اختیار ندارد اما با این وجود فوساتی سرمربی تیم تاکید کرد که بازیکنان جانشین در بازی دوستانه اخیر تیم به هماهنگی لازم با دیگر بازیکنان رسیده‌اند.