اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کریمی: این گلم مقدمه‌ گل‌های بعدی است


بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز پس از برد برابر ذوب‌آهن گفت: با روحیه بهتری در اصفهان می‌مانیم و برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم.

ایسنا: بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز پس از برد برابر ذوب‌آهن گفت: با روحیه بهتری در اصفهان می‌مانیم و برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم.

علی کریمی پس از مسابقه با ذوب آهن اصفهان که با نتیجه 4 بر 2 به سود تبریزی‌ها به پایان رسید در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مصاف با ذوب‌آهن بسیار با اهمیت بود، اظهارکرد: به این دلیل این حرف را می‌زنم که مصاف بعدی تراکتور در اصفهان و با سپاهان است و قرار بر این شده که در اصفهان بمانیم. در نتیجه این پیروزی روحیه تیم را بهتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه گلی که به ذوب‌آهن زدم مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی است، افزود: شکر خدا توانستیم پیروز شویم، تراکتور بازی را خیلی خوب شروع کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل در نیمه اول در نیمه دوم بازی را بد شروع کردیم در نتیجه ذوب‌آهن توانست با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی بکشاند، اما به لطف خدا توانستیم به بازی برگردیم و شرایط را جبران کنیم.

زننده یکی از چهار گل قرمزپوشان تبریزی برابر سفید پوشان اصفهانی درباره این گل گفت: خدا را شکر که موفق به زدن نخستین گل برای تراکتور شدم و این گل توانست مقدمه‌ای برای شکست ذوب‌آهن باشد.

کریمی در خصوص وضعیت مهدی کریمیان که به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شده بود، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت جسمانی کریمیان خوب است. با بهتر شدن او روحیه دوباره به تیم تراکتور برگشت. تمامی بازیکنان خیلی دوست داشتند و خوشحال می‌شدند اگر می توانستند برد را با مهدی جشن بگیرند.


ویدیو مرتبط :
آهنگ گلم گلم گل بی خارم از مراد شهنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی (1) سردار عزیزمحمدی (1)؛ گل بعدی از آن کیست؟



 

علی کریمی (1) سردار عزیزمحمدی (1)؛ گل بعدی از آن کیست؟

 

گذر زمان مشخص کرد که کریمی چه چیزی را می خواست علیه سردار بگوید؛ اسم رمز: یاوری!

برنامه 90 دوشنبه شب یک برنده ویژه داشت؛ برنده‌ای که اصلا اسمش مطرح نشد و کسی هم سراغش را نگرفت. این برنده ویژه علی کریمی بود. بله، ستاره فوتبال ایران شاید بی خیال از بحث داغ در گرفته در استودیو 90 به رختخواب رفته بود غافل از آنکه سناریوی این برنامه به گونه‌ای پیش می‌رود که تعبیر جملات آتشین دو هفته قبل او در خصوص سردار عزیزمحمدی باشد.

حتما اهالی فوتبال هنوز اتفاقات بعد از داربی را فراموش نکرده‌اند آنجا که کاپیتان پرسپولیس در گرماگرم اتفاقات پس از باخت و در میان انبوه جمعیت مسئول و غیرمسئولی که آن روز در استادیوم آزادی حضور داشت یقه سردار عزیزمحمدی را گرفت و گفت: «نگذارید قید فوتبال را بزنم و در مورد ایشان افشاگری کنم.»

جادوگر از سردار چه می‌دانست؟ این سوال مدت ها ذهن مخاطبان فوتبال را به خود مشغول کرده بود. آنها که هم صراحت کلام علی کریمی را قبول داشتند و بر پاکدستی عزیزمحمدی تاکید. عاقبت آن پرونده البته عقب‌نشینی علی کریمی در جلسه کمیته انضباطی بود. آن هم در معدود دفعاتی که می‌شد رگه هایی از مصلحت اندیشی به خاطر حفظ منافع باشگاه پرسپولیس را در رفتار کاپیتانش دید.

او در محاصره مقامات ارشد باشگاه به این کمیته رفت و شاید برای اولین‌بار در عمرش نسبت به یک مقام مسئول کرنش کرد و حرف خود را پس گرفت. اما از آنجا که به نظر می‌رسد تقدیر این‌گونه رقم خورده علی کریمی در جنگ با سرداران ناکام فوتبال ایران سربلند از میدان بیرون آید. شامگاه دومین یا سومین دوشنبه بعد از فروکش کردن آتش آن جنجال و در برنامه 90 با کارگردانی عادل فردوسی‌پور یک‌بار دیگر صحنه دادگاه دیگری چیده شد و این‌بار باز هم علی کریمی بود که ادعایش مو به مو رنگ واقعیت به خود گرفت.

سردار عزیزمحمدی که سال های سال است از گزند اتهامات مبرا بوده و منتقدان را هم از خود دور کرده است، ناگهان از جایگاه مدعی‌العموم بلند شد و نقش متهم را به گردن گرفت. چه کسی فکرش را می‌کرد که او به کار‌چاق‌کنی (!) برای محمود یاوری متهم شود. چیدن پازل ها کار آسانی بود چرا که اتفاقا علی کریمی هم در همان تیمی بازی می‌کرد که عزیزمحمدی یاوری را به آن سفارش کرده بود؛ استیل‌آذین!

اما شاید این پایان ماجرا نباشد. آیا علی کریمی بالاخره زبان از غلاف بیرون می کشد، یا باز هم باید منتظر دست روزگار باشیم تا دست سردار رو شود.