اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کریستین بیل از شوالیه تاریکی گفت


کریستین بیل بازیگر شناخته شده ی هالیوود، اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که میتوانسته نقش بتمن را متفاوت تر بازی کند.

فیلم نت: کریستین بیل بازیگر شناخته شده ی هالیوود، اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که میتوانسته نقش بتمن را متفاوت تر بازی کند.

کریستین بیل از شوالیه تاریکی گفت

 کریستین بیل بازیگر سه‌گانه‌ی بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان معتقد است می‌توانسته این نقش را بهتر از این ایفا کند. این بازیگر بریتانیایی شخصیت مبارز شنل‌پوش را دچار اختلالات روانی تصور می‌کرده اما بر این باور است که در به تصویر کشیدن این تصور ناموفق بوده است. وی در ادامه به بازی هیث لجر در نقش جوکر اشاره کرد و افزود هنرنمایی او در نمایش شخصیت جوکر نشان داده که فضا برای پیشرفت و عمل‌کرد بهتر وجود داشته است.

"من نتوانستم آن‌چه که می‌خواستم را در این سه‌گانه به نمایش بگذارم. هیث آمد و تمامی نقشه‌های من را از بین برد. شخصیت او و کارهایش بسیار جذاب‌تر از من بود. اما دیگر کافی است و نمی‌خواهم دوباره در نقش بتمن ظاهر شوم. ما کار خودمان را به پایان رساندیم."

فیلم "بتمن در برابر سوپرمن" 25 مارس سال جاری یعنی سه هفته دیگر به روی پرده‌ی سینما خواهد آمد. به گزارش تحلیل‌گران هالیوود ریپورتر پیش‌بینی می‌شود این فیلم فروش کمتری نسبت به "شوالیه تاریکی" و "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
تریلر اول شوالیه تاریکی DARK KNIGHT

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر جدید فیلم «بیرون کوره» با بازی کریستین بیل




اخبار فرهنگی - پوستر جدید فیلم «بیرون کوره» با بازی کریستین بیل

 سازندگان تریلر «بیرون کوره» به کارگردانی اسکات کوپر پوستر جدید این فیلم را منتشر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، کریستین بیل در این فیلم نقش راسل بیز کارگر یک کارخانه فولاد در یکی از ایالت‌های شمال شرقی آمریکا را بازی می‌کند.

رادنی (کیسی افلک) برادر کوچک راسل از جنگ عراق به خانه بازمی‌گردد. راسل آینده نسبتا روشنی دارد، اما یک تصادف رانندگی زندگی او را به هم می‌ریزد. وقتی راسل از زندان آزاد می‌شود، پی می‌برد برادرش به دام یکی از خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین حلقه‌های جنایی افتاده است. وقتی رادنی به شکلی اسرارآمیز ناپدید می‌شود و پلیس نمی‌تواند رد او را بگیرد، راسل تصمیم می‌گیرد خودش وارد عمل شود و عدالت را اجرا کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,پوستر فیلم بیرون کوره  با بازی کریستین بیل

 
وودی هارلسن در «بیرون کوره» نقش یک جنایتکار قدرتمند محلی را بازی می‌کند. فورست ویتکر، ویلم دافو، سام شپرد و زو سالدانا دیگر بازیگران این فیلم هستند که از 6 دسامبر در آمریکای شمالی اکران شد و از 31 ژانویه 2014 در بریتانیا روی پرده می‌رود.

«بیرون کوره» با بودجه 22 میلیون دلاری ساخته شده است. ریدلی اسکات و لئوناردو دی‌کاپریو از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. نقدهای نوشته‌شده بر فیلم عموما مثبت بوده است.

اسکات کوپر کارگردان «بیرون کوره» سازنده فیلم تحسین‌شده «دل دیوانه» است که سال 2010 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای جف بریجز و بهترین ترانه شد.
اخبار فرهنگی - خبر آنلاین