اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کروکودیل مرد را جلوی چشم خانواده اش خورد



اخبار,اخبار حوادث ,کروکودیل

 

اخبار حوادث - کروکودیل مرد را جلوی چشم خانواده اش خورد

پلیس استرالیا اعلام کرد که یک مرد 62 ساله در مقابل چشمان اعضای خانواده اش مورد حمله یک کروکودیل قرار گرفت و خزنده غول پیکر او را خورد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ​آندرو هاکینگ افسر پلیس سرزمین شمالی استرالیا گفت: شنبه شب یک مرد 62 ساله که به همراه همسر ، پسر و عروسش به پارک ملی کاکادو در حاشیه رودخانه ساوت آلیگاتور رایور سفر کرده بود ناگهان مورد حمله یک کروکودیل آب شور (دریایی) غول پیکر قرار گرفت. کروکودیل در برابر چشمان اعضای خانواده این مرد را به داخل آب رودخانه کشاند.

خانواده مرد بلافاصله ماموران را از این حادثه مطلع کرده و جستجوها آغاز شد. رنجرها دو کروکودیل غول پیکر دریایی را به ضرب گلوله کشتند و شکم آنها را پاره کردند.

هاکینگ افزود: در معده یکی از کروکودیل ها که بیش از 5 متر طول داشت بقایای لاشه انسانی پیدا شد. بقایای انسانی باید مورد آزمایش قرار گیرند اما کروکودیل کشته شده فقط 1.5 کیلومتر با محلی که مرد مورد حمله قرار گرفت ، فاصله داشت.

کروکودیل های دریایی در مرداب ها و رودخانه های مناطق ساحلی شمال استرالیا زندگی کرده و هم در آب شور و هم آب شیرین می توانند زندگی کنند. وزن آنها ممکن است تا یک تن رسیده و 7 متر طول داشته باشند. درواقع، کروکودیل دریایی بزرگترین خزنده زنده روی زمین است.

کروکودیل های دریایی جزو حیوانات مورد حفاظت در استرلیا قرار داشته و تعداد آنها بین 75 تا 100 هزار عدد است.

اخبار حوادث -جام جم

 


ویدیو مرتبط :
کروکودیل باغ وحش , پای کروکودیل دیگری را قطع کرد و خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!



 

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!

 

یك مرد جوان هندی برای تامین هزینه های دو دلاری بیماری مادرش یك مار سمی را بلعید و در نهایت جان خود را از دست داد.

 

«زاور راتود» ۳۵ ساله اهل یكی از مناطق جنوبی هندوستان روز گذشته برای آن كه بتواند یكصد روپیه، معادل دو دلار و ۴۲ سنت به دست آورد و این مبلغ را برای مادر مریضش صرف كند، خود را فدا كرد.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، این مرد در میدان اصلی شهر محل سكونتش و در میان افرادی كه در حال تماشا بودند، یك مار سمی را بلعید و درست لحظاتی پس از این اقدام به تهوع و استفراع افتاد.

 

علت اصلی مرگ این مرد ۳۵ ساله، خونریزی دستگاه گوارشی ناشی از ورود زهر به داخل معده اعلام شده است.

 

گفتنی است، هر ساله ده ها نفر از مردمان فقیر این كشور برای آن كه پولی به دست بیاورند، خود را قربانی چنین نمایش هایی می كنند.