اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کره شمالی تهدید هسته‌ ای کرد



اخبار,اخبار بین الملل , موشک بالستیک

 

اخبار بین الملل - کره شمالی تهدید هسته‌ ای کرد

بعد از اینکه شورای امنیت سازمان ملل اقدام اخیر کره شمالی در پرتاب موشک بالستیک را محکوم کرد، پیونگ‌یانگ تهدید کرد شکل جدیدی از آزمایش هسته‌ای را انجام خواهد داد.

وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این کاملا غیر قابل تحمل است که شورای امنیت با چشم بستن بر مانورهای جنگ هسته‌ای آمریکا، مانور پرتاب راکت‌های دفاعی ارتش کره شمالی را محکوم کند و آن را نقض قطعنامه‌ها و تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی بداند و بخواهد در قبال این مسئله «گام مناسب» اتخاذ کند.

در این بیانیه آمده: مانورهای کره شمالی برای مقابله با آمریکا شامل عملیات بازدارندگی هسته‌ای است که برای ردگیری اهداف دور برد و میان برد مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما از شکل جدید آزمایش هسته‌ای برای تقویت بازدارندگی هسته‌ای خود صرفنظر نمی‌کنیم.

بعد از اینکه کره شمالی دو موشک بالستیک میان برد را آزمایش کرد، شورای امنیت این اقدام را نقض قطعنامه های سازمان ملل اعلام و آن را محکوم کرد.

اخبار بین الملل - فارس

 


ویدیو مرتبط :
رزمایش دیدنی و سرسخت کره جنوبی برای سرکوب تهدید کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره شمالی تهدید به استفاده از سلاح هسته ای کرد



 

<p

 

همزمان با بالاگرفتن تنش در شبه جزیره کره، پیونگ یانگ تهدید کرد از سلاح هسته ای در برابر رقبایش استفاده می کند. شبکه تلویزیونی اسکای نیوز در خبری فوری اعلام کرد وزیر نیروهای مسلح کره شمالی اعلام کرده است پیونگ یانگ آماده جنگ مقدس با سلاح های هسته ای بازدارنده است.

 

 

این شبکه توضیح بیشتری درباره این اظهار وزیر نیروهای مسلح کره نداده است اما تنش در شبه جزیره کره در روزهای گذشته به بالاترین حد خود از زمان جدایی دو کره از یکدگر رسیده است.../عصر ایران