اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرمانشاه 150 مرتبه لرزید



فروزی تعداد زمین‌لرزه‌های رخ داده در 9 ماهه سال گذشته در استان را نیز 362 مورد اعلام کرد که بزرگترین آنها اول شهریور ماه و با بزرگی 5.3 ریشتر در ساعت 26 دقیقه بامداد در سومار رخ داد.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از وقوع 150 زمین‌لرزه در 9 ماهه امسال در استان خبر داد.

فرهاد فروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال در مجموع 150 زلزله در گستره استان رخ داده است.

وی ادامه داد: بزرگترین این لرزه‌ها، 10 فروردین ماه با بزرگی 3.7 ریشتر در ساعت 41 دقیقه بامداد در حوالی گیلانغرب رخ داد.

به گفته مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه در 9 ماهه امسال حمیل، صحنه، کنگاور و دالاهو به ترتیب بیشترین فعالیت‌های لرزه‌ای را داشتند.

فروزی تعداد زمین‌لرزه‌های رخ داده در 9 ماهه سال گذشته در استان را نیز 362 مورد اعلام کرد که بزرگترین آنها اول شهریور ماه و با بزرگی 5.3 ریشتر در ساعت 26 دقیقه بامداد در سومار رخ داد.

وی تصریح کرد: در 9 ماهه سال گذشته نیز سومار، قصرشیرین، صحنه و هلشی به ترتیب بیشترین فعالیتهای لرزه‌ای را داشتند.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه یادآور شد: شبکه‌لرزه‌نگاری کرمانشاه هم اکنون به عنوان مرکز منطقه غرب، استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان را با 18 ایستگاه لرزه‌نگاری فوق حساس باندپهن پوشش می‌دهد.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
کمپرسور پیستونی بهسان مدل TK 150/150

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرمانشاه لرزید/ مرکز زمین لرزه در خانقین عراق



 زمین لرزه , زمین لرزه در خانقین عراق

کرمانشاه لرزید/ مرکز زمین لرزه در خانقین عراق

مدیرکل بحران استان کرمانشاه از وقوع زلزله در در خانقین عراق خبر داد و گفت: این زلزله در شهر کرمانشاه و شهرستان های مرزی استان مثل سرپل ذهاب، گیلان غرب و قصر شیرین نیز احساس شد.

محمد نجفی اظهار داشت: زلزله ای که دقایقی قبل در شهر کرمانشاه حس شد با مرکزیت شهر  خانقین عراق رخ داده است.

نجفی گفت: شدت این زمین لرزه در شهرستانهای مرزی کرمانشاه مثل قصر شیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب بیشتر احساس شده و این موضوع به دلیل همسایگی شهر قصر شیرین و نزدیکی گیلان غرب و سرپل ذهاب با خانقین عراق است.

وی گفت: خسارتی از این زلزله در محدوده استان کرمانشاه اعلام نشده ولی کلیه نیروهای امدادی در منطقه در حال آماده باش هستند.

 شدت این زمین لرزه 4.5 ریشتر و در خانقین عراق روی داده است. از شهرستانهای گیلان غرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین خبر می رسد که مردم در لحظات ابتدایی با هراس از شدت تکان ها از خانه بیرون زدند اما اکنون آرامش در این شهرهای مرزی حاکم شده است.
/مهر