اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرباسچی: خاتمی سید جلیل القدر و هاشمی پیرمرد همه ما است



غلامحسین كرباسچی,اظهارنظر کرباسچی درباره شخصیت های اصلی نظام,سید محمد خاتمی

کرباسچی: خاتمی سید جلیل القدر و هاشمی پیرمرد همه ما است

این انقلاب در طول تاریخ خود چند عدد شخصیت مانند رهبری، آقای خاتمی، آقای هاشمی، آقای مهدوی كنی، آقای ناطق و... تولید و به كشور عرضه كرده است؟

 غلامحسین كرباسچی گفت: الحمدلله آقای روحانی با سبك و سیاقی كه دارند نیروهای بسیاری حاضر هستند با ایشان كار كنند. نیروهای بسیار قوی و بسیار بهتر از امثال بنده جذب هم شده اند.

بنده قبل از انتخابات به آقای روحانی عرض كردم كه ما هر كمكی از دستمان بربیاید در خدمت تان هستیم ولی من ترجیح دادم كه مزاحمتی برای آقای روحانی پیدا نكنم و با رفتن ما در كادر ایشان نیرویی صرف شود یا یك برادر یا خواهری در مجلس به هر دلیلی كه ما را نمی پسندد بخواهد وقت و نیروی آقای روحانی را بگیرد.

كرباسچی درمورد شخصیت های اصلی نظام اظهار داشت: بالاخره این انقلاب در طول تاریخ خود چند عدد شخصیت مانند رهبری، آقای خاتمی، آقای هاشمی، آقای مهدوی كنی، آقای ناطق و... تولید و به كشور عرضه كرده است؟

 

شما ببینید ما هركدام از این افراد را به گونه یی سوزانده ایم. هیچ وقت سرمایه های كشور و سرمایه های رهبری و فكری یك ملت تكرارشدنی نیستند و هیچگاه موقعیتی پیش نمی آید كه یك فردی 60 سال در مبارزه بوده و بعد بیاید از تجربیات خود در حل مشكلات كشور استفاده كند./تسنیم

 

 


ویدیو مرتبط :
صحبتهای جنجالی سید احمد خاتمی درباره هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشاور سید محمد خاتمی: بهتر است هاشمی به نماز جمعه بازگردد/مردم به دنبال حرف‌های جدی‌تری در نماز جمعه هستند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهتر است هاشمی به نماز جمعه بازگردد

حضور هاشمی در تریبون نماز جمعه شرایط را از وضعیت فعلی بهتر می‌کند، چرا که مردم به دنبال حرف‌های جدی‌تری در نماز جمعه هستند.

ایلنا: مشاور رئیس جمهور سابق کشورمان ضمن دفاع از بازگشت هاشمی رفسنجانی به تریبون نماز جمعه، تاکید کرد: حضور هاشمی در تریبون نماز جمعه شرایط را از وضعیت فعلی بهتر می‌کند، چرا که مردم به دنبال حرف‌های جدی‌تری در نماز جمعه هستند.

مصطفی درایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه متعلق به قشر خاصی نیست، تاکید کرد: هر چه سخنرانان نماز جمعه غیر جناحی‌تر باشند میزان شرکت کنندگان نیز افزایش می‌ابد.

وی ادامه داد: متاسفانه هم اکنون به دلیل انحصار قشر خاصی در تریبون نماز جمعه، برخی شرکت در نماز جمعه را به عنوان یک رفتار سنتی نگاه می‌کنند و توجهی بر اینکه سخنران چه فردی است، ندارند.

درایتی با تاکید بر اینکه نماز جمعه‌ها نباید به یک عادت سنتی تبدیل شود، تصریح کرد: حضور افرادی که بیشتر مورد توجه نظام هستند و از تنوع سلایق بیشتری برخوردارند با اقبال بیشتری از سوی مردم روبرو خواهد شد./ایلنا