اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرانچار: پریدن از روی استقلال را بلدم


زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان بعد از پیروزی در برابر فجر سپاسی گفت که روش پریدن از روی استقلال را بلد است.

تماشا: زلاتکو کرانچار، سرمربی سپاهان بعد از پیروزی در برابر فجر سپاسی گفت که روش پریدن از روی استقلال را بلد است.

کرانچار گفت: «در ابتدای حضورم، فاصله 9 امتیازی ما با استقلال باعث شده بود تمرکز لازم را نداشته باشیم که خوشبختانه با کم کردن این فاصله روز به روز به صدر جدول نزدیک تر می شویم. سعی می کنیم در آینده از شانس های خود بهتر استفاده کنیم. یاد گرفته ایم روی دو پای خود بایستیم و پروازهای آنچنانی نخواهیم کرد اما روش پریدن از روی استقلال را برای قهرمانی به خوبی بلدم».

 او درمورد بازی هم گفت: «می دانستیم این تیم خیلی زود در لاک دفاعی فرو می رود. به همین دلیل از دقایق ابتدایی سعی کردیم فشار زیادی وارد کنیم. حریف چشم به ضدحملات داشت و ما با تدابیر ویژه سه امتیاز را به مردم خوب اصفهان هدیه کردیم.»


ویدیو مرتبط :
بلدم،بلدم!!!(شوخی کردم-پایانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار: کریسمس را جشن نگرفتیم تا استقلال را ببریم



 

کرانچار: کریسمس را جشن نگرفتیم تا استقلال را ببریم

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: «شب اول سال نو در هتل نشسته بودیم و در مورد بازی با استقلال صحبت می‌کردیم.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با استقلال چند روزی است که در جزیره کیش اردو زده تا خودش را آماده این دیدار حساس کند. سپاهانی‌ها که حالا با زلاتکو کرانچار به یک آرامش نسبی دست پیدا کرده‌اند، می‌خواهند در تهران به پیروزی برسند تا فاصله خود را با استقلال کمتر کنند.

حرف‌های این مربی را در آستانه بازی با استقلال می‌خوانید.

* آقای کرانچار سال نو میلادی را با چند روز تأخیر به شما تبریک می‌گوییم!

- از شما ممنون هستم.

* راستی کریسمس پیش خانواده نبودید؟

- جشن اصلی کریسمس در تاریخ 24 دسامبر است و من آن زمان پیش خانواده بودم. من خیلی زود کشورم را ترک کردم تا در تمرینات سپاهان حاضر باشم.

* پس در ایران شب اول سال نو و کریسمس را جشن نگرفتید؟

- خیر جشن نگرفتیم و آن زمان در هتل نشسته بودیم و در مورد بازی با استقلال صحبت می‌کردیم. با این حال همه چیز خوب است و مهم این است که یک مجموعه خوب هستیم که در کنار هم کار می‌کنیم.

* زبان فارسی را در این چند ماه تا چه حد یاد گرفتید؟

- خیلی کم یاد گرفتم و زیاد نمی‌توانم حرف بزنم. کلماتی مثل سلام، خداحافظ، برویم، شوت، برو، بیا و ... را یاد گرفته‌ام ولی احتیاج به زمان دارم تا بتوانم خوب حرف بزنم. البته من قبلا هم چند ماهی در ایران بودم ولی واقعیت این است که زیاد نمی‌توانم حرف بزنم.

* آرزوی شما برای سال 2012 چیست؟

- من اول از خدا سلامتی می‌خواهم و بعد هم امیدوارم که همراه سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

* در مورد بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟

- بازی بسیار سختی در پیش داریم. استقلال درنیم فصل اول لیگ برتر خودش را به عنوان بهترین تیم معرفی کرد و معتقدم که مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود.

* یعنی شانس قهرمانی تیم شما از استقلال کمتر است؟

- آنها 6 امتیاز از ما بیشتر دارند و طبیعی است که در حال حاضر شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند. البته هنوز تا پایان لیگ برتر 17بازی باقیمانده و ما امیدوار به قهرمانی هستیم.

* آیا می‌توانید روز جمعه برنده این بازی باشید؟

- فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما فقط به تهران می‌آییم تا استقلال را ببریم. اگر سه امتیاز را بگیریم فاصله امتیازها را کمتر خواهیم کرد.

* مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنید؟

- در این مورد صحبتی نمی‌کنم. روز بازی همه چیز مشخص خواهد شد.

* چند بازیکن خود را به همراه ندارید؟

- ما تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی ترجیح می‌دهیم در حال حاضر روی بازیکنانی فکر کنیم که شرایط بازی را دارند.