اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کراس اور زیر 50 میلیونی ایران خودرو!


قیمت خودروی h30 کراس (شاسی‌بلند شهری جدید ایران خودرو) توسط معاونت بازاریابی و فروش این شرکت اعلام شد.

zoomit.ir - حامد قاسمی نراقی: قیمت خودروی h30 کراس (شاسی‌بلند شهری جدید ایران خودرو) توسط معاونت بازاریابی و فروش این شرکت اعلام شد.

قیمت H30 کراس اعلام شد: کراس اور زیر ۵۰ میلیون تومانی

گروه صنعتی ایران خودرو از یکشنبه ۵ اردیبهشت خودروی کراس اور (شاسی بلند شهری) جدید خود را با نام H30 کراس برای تحویل مرداد تا آبان، پیش‌فروش خواهد کرد.

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت :«برای پیش خرید H30 مبلغ پیش‌پرداخت، ۲۰ و ۲۳ میلیون تومان منظور شده است تا مشتریان در سطوح مختلف درآمدی، توان ثبت‌نام داشته باشند. سود مشارکت این طرح ۲۱ درصد و زمان تحویل خودروها نیز مرداد تا آبان ۱۳۹۵ در نظر گرفته شده است.»

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو قیمت این شاسی‌بلندشهری جدید را کمتر از ۵۰ میلیون دانست و اعلام کرد :«به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و ایام پر برکت ماه رجب، H30  با قیمت اولیه‌ی ۴۴ میلیون تومان به بازار ارائه خواهد شد.»

پیش فروش خودروی H30 از روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در نمایندگی‌های فروش  و سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو انجام می‌شود.

H30 کراس از پیشرانه‌ی TU5 با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی به همراه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. این خودروی شاسی بلند شهری دارای ۱۰۵ اسب بخار توان خروجی در ۵۷۵۰ دور در دقیقه است. اچ ۳۰ کراس حجم باک بنزین ۵۱ لیتری دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۰۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۲.۵ ثانیه، تا حداکثر  ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد. جعبه‌دنده‌ی این خودرو نیز خودکار است.


ویدیو مرتبط :
معرفی ویدئویی خودرو کراس اور Tesla Model Y

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از سایپا، قیمت محصولات ایران خودرو هم افزایش یافت/ افزایش 5 میلیونی پژو 207



پس از سایپا، قیمت محصولات ایران خودرو هم افزایش یافت/ افزایش 5 میلیونی پژو 207

پس از افزایش 6درصدی قیمت انواع خودرو طی ماههای گذشته، امروز قیمت محصولات ایران خودرو ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

طبق بخشنامه‌ای که امروز از سوی ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شد قیمت محصولات ایران خودرو 2 تا 5 میلیون تومان افزایش یافت.براین اساس، قیمت تندر 90 مدل E2 با افزایش 3.5 میلیون تومانی به 21 میلیون و 40 هزار تومان رسید و همچنین قیمت پژو 206 تیپ 2 با افزایش 3 میلیون و 200 هزار تومانی به 19 میلیون و 424 هزار تومان رسید.

قیمت جدید هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 نیز 21 میلیون و 858 هزار تومان تعیین شده که افزایش 3 میلیون و 600 هزار تومانی را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 6 نیز از سوی ایران‌خودرو 24 میلیون و 970 هزار تومان تعیین شده که نشان‌دهنده رشد 4 میلیون تومانی قیمت این خودرو است.

نمایندگی‌های فروش ایران‌ خودرو، قیمت جدید پژو 207 را نیز در نوع دنده اتوماتیک با افزایش 5 میلیون تومانی، 27 میلیون و 320 هزار تومان و در نوع معمولی 24 میلیون و 160 هزار تومان اعلام می‌کنند.

هر دستگاه پژو 206 صندوقدار مدل V20 نیز 19 میلیون 878 هزار تومان تعیین شده که نسبت به قبل 5 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت جدید پژو 405 تک سوز نیز با رشد 2 میلیون تومانی، 17 میلیون و 906 هزار تومان تعیین شده و هر دستگاه پژو پارس با رشد 2.5 میلیون تومانی از سوی ایران خودرو 22 میلیون و 970 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت جدید سمند LX تک‌سوز نیز 19 میلیون و 458 هزار تومان تعیین شده که افزایش 2 میلیون و 300 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش، قیمت جدید سوزوکی ویتارا نیز هنوز تعیین نشده است./نامه نیوز