اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام کمپانی بیشترین حقوق را به مهندسین نرم افزار پرداخت می کند ؟



کدام کمپانی بیشترین حقوق را به مهندسین نرم افزار پرداخت می کند ؟

 یک سایت خبری مخصوص به کار و مشاغل حرفه ای به نام Glassdoor گزارش داده است که گوگل سال مالی گذشته را شدیدا به کام مهندسین کامپیوترش شیرین کرده است!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

براساس گزارش هایی که هر سال از حقوق و درآمد های مهندسین کامپیوتر در 15 کمپانی برتر فن آوری منتشر می شود، مقایسه متوسط دست مزد ها نشان می دهد که گوگل در میان سایر کمپانی های همکارش ، بیشترین میزان حقوق را به مهندسینش داده است.

بنا بر همین گزارش 5 کمپانی برتر عبارتند از :

گوگل :128,336  دلار

فیس بوک : 123,626 دلار

اپل: 114,413 دلار

ای بی: 108,809 دلار

زینگا: 105,568 دلار

Glassdoor با بررسی هایی که روی بیش از 5000 هزار گزارش حقوقی انجام داده به این نتیجه رسیده است که متوسط پایه حقوق یک مهندس نرم افزار در سال گذشته 92,648 دلار بوده که در مقایسه با سال قبلش 2.5 درصد افزایش داشته است.

Glassdoor خاطر نشان کرده است که در مجموع 15 کمپانی متوسط درآمد مهندسین 13 کمپانی بالاتر از میانگین درآمد ملی بوده است. البته این نتیجه گیری شامل حال همه کمپانی واقع در سیلیکون ولی نمی شود؛ به طور مثال در آمد مهندسین اینتل حتی از متوسط درآمد سالیانه ملی هم پایین تر بوده است.

این وب سایت در ماه سپتامبر هم گزارش داده بود که فیس بوک و LinkedIn در میان 25 کمپانی برتر از لحاظ ارائه فرصت های شغلی می باشند./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نرم افزار دریافت و پرداخت- سند پرداخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امکان پرداخت فطریه با نرم افزار اندرویدی


سازمان بهزیستی در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر با همکاری بانک پاسارگاد در راستای جمع آوری فطریه و کفاره روزه داران اقدام به طراحی و ارائه نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید، جهت تسهیل در پرداخت کرده است.

خبرگزاری مهر: سازمان بهزیستی در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر با همکاری بانک پاسارگاد در راستای جمع آوری فطریه و کفاره روزه داران اقدام به طراحی و ارائه نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید، جهت تسهیل در پرداخت کرده است.

در اطلاعیه سازمان بهزیستی در این خصوص آمده است: این نرم‌افزار توسط شرکت نوپاد (خدمات فناوری نوآور پاسارگاد)، از شرکتهای گروه‌ مالی پاسارگاد، بربستر #۷20* به سازمان بهزیستی ارائه شده‌ است که از این طریق تمامی وجوه دریافتی به حساب این سازمان واریز خواهد شد.

از اینرو، روزه‌دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می‌توانند از طریق این برنامه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند؛ همچنین این نرم‌افزار قابلیت محاسبه فطریه بر اساس قوت غالب (نان یا برنج) و تعداد نفرات را دارد.

یادآوری می‌شود، نرم‌افزار پرداخت فطریه ویژه تلفن همراه یک منو را به پرداخت کفاره تخصیص داده است که کفاره‌ روزه‌های قضا شده عمدی یا غیرعمدی کاربران را محاسبه می‌کند.