اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام پزشکان در صدر شکایات قرار دارند؟



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,پزشکان

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از بررسی 2749 پرونده قصور پزشکی طی سال گذشته خبر داد و گفت:‌ در 41.5 درصد از این پرونده‌ها قصور رخ داده بود و 58.5 درصد نیز تبرئه شدند.

به گزارش فارس، مسعود قادی پاشا در نشست خبری اظهار داشت: در سال 94، 5 هزار و 656 پرونده ورودی در کمیسیون پزشکی قانونی استان تهران داشتیم که این میزان نسبت به سال 93، 13 درصد افزایش داشت.

وی افزود: همچنین 2749 پرونده مربوط به قصور پزشکی در این کمیسیون‌ها بررسی شد که در 41.5 درصد از این پرونده‌ها قصور رخ داده بود و 58.5 درصد از این پرونده‌ها نیز منجر به تبرئه شدن پزشکان شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: بیشترین شکایات در رابطه با پرونده‌های قصور پزشکی مربوط به جراحی زنان و زایمان، جراحی پلاستیک، جراحی ارتوپدی و جراحی عمومی بوده است ولی بیشتری محکومیت‌ها مربوط به جراحی پلاستیک، عمومی، دندانپزشکی، زنان و زایمان بوده است.

قادی پاشا با اشاره به اینکه علیرغم اینکه قصور در دندانپزشکی شکایات کمتری را به خود اختصاص داده ولی بیشترین محکومیت‌ها را از آن خود کرده است و بالای 60 درصد از این پرونده‌ها قصور محرز شده است.

 


ویدیو مرتبط :
سندرم پای بی قرار ااز نظر پزشکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسینی در صدر گلزنان بازی‌های آسیایی قرار گرفت



 

 

 

حسینی در صدر گلزنان بازی‌های آسیایی قرار گرفت

 

مدافع تیم فوتبال امید در صدر گلزنان فوتبال بازی‌های آسیایی قرار دارد.

در پایان مرحله مقدماتی فوتبال بازی ها، سید جلال حسینی مدافع تیم امید، با 3 گل زده، همراه احمد خلیل مهاجم تیم امید امارات در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

جدول گلزنان رقابت های فوتبال بازی های آسیایی به شرح زیر است:

3 گل: جلال حسینی (ایران)، احمد خلیل (امارات)

2 گل: کریم انصاری فرد (ایران)، کنسوکه ناگای (ژاپن)، آیو ییونگ چونگ، چان مان فای (هنگ کنگ)، کو جا چئول (کره جنوبی)، خالد عجب (کویت)، معتصم الموخاینی، ولید السعدی (عمان)، جارلله المری (قطر)، تراسیل دانگدا، داتساکورن تونگلائو (تایلند)، الکساندر بولیان، ارسلان مراد امانوف (ترکمنستان)، محمد فوزی (امارات)، نگیوئن آن، ترونگ هوانگ (ویتنام)

44 بازیکن نیز یک گل به ثمر رسانده اند که در بین آنها نام مهدی دغاغله بازیکن تیم ایران دیده می شود.