اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام مجری با روحانی گفتگو کرد؟ +عکس


حسن روحانی شب گذشته در برنامه زنده تلوزیونی حضور یافت و به سوالات علی اکبر عبدالرشیدی پاسخ گفت؛ در هشت سال گذشته مرتضی حیدری به عنوان مجری این برنامه در مقابل رئیس جمهور می نشست.

فرارو: حسن روحانی شب گذشته در برنامه زنده تلوزیونی حضور یافت و به سوالات علی اکبر عبدالرشیدی پاسخ گفت؛ در هشت سال گذشته مرتضی حیدری به عنوان مجری این برنامه در مقابل رئیس جمهور می نشست.

حسن روحانی در اولین گفتگوی زنده تلوزونی خود با علی اکبر عبدالرشیدی، به مردم قول داد که این نوع گفت‌وگوها در فاصله نه چندان دوری انجام شود و وی گزارش‌های لازم از اقدامات دولت را به مردم ارائه دهد.

در پایان این برنامه، عبدالرشیدی نیز خطاب به رییس‌جمهور گفت: رسانه ملی بنا به ماموریت خود فرصت و امکانات لازم را در اختیار شما و دیگر اعضای دولت برای گفت‌وگو با مردم قرار می‌دهد.





عبدالرشیدی در گفتگوی زنده تلوزیونی با رئیس جمهور




مرتضی حیدری مجری سابق برنامه گفتگوی زنده تلوزیونی با ریس جمهور


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جنجالی و بی سابقه اوباما پس از گفتگو با روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اوباما هنگام گفتگو با روحانی


کاخ سفید تصویر زیر را با عنوان لحظه تاریخی تماس تلفنی روسای جمهور ایران و ایالات متحده بعد از سی و چند سال منتشر کرده است.

تابناک: کاخ سفید تصویر زیر را با عنوان لحظه تاریخی تماس تلفنی روسای جمهور ایران و ایالات متحده بعد از سی و چند سال منتشر کرده است.